Even stiekum tussendoor, iedereen ligt nu toch op zijn luie kloten;quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:44 schreef marky het volgende:
[..]
Daar zit mijn vriendin naar te kijken op dit moment dus wordt daarvan ook op de hoogte gehouden. Vind DGK niet zo leuk.
Dát is zijn charme, de anderen doen net of ze intelligent zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
jeroen is op een bepaalde manier heel dom
Leuk, dat je domheid als charme kunt zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:42 schreef berney het volgende:
[..]
Dát is zijn charme, de anderen doen net of ze intelligent zijn.
Jeroen is niet zo algemeen ontwikkelt maar dat zegt nog niets over dom zijn. En volgens mij is hij niet de enige in dat huis die een wat beperkte algemene kennis heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, dat je domheid als charme kunt zien![]()
Ik bedoel ermee te zeggen dat hij gewoon blijft doen en zichzelf is, dat kun je over de rest niet zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, dat je domheid als charme kunt zien![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen is niet zo algemeen ontwikkelt maar dat zegt nog niets over dom zijn. En volgens mij is hij niet de enige in dat huis die een wat beperkte algemene kennis heeft.
Er was spraken van dat ze op rantsoen zouden worden gezet vanwege gebruik van het verkeerde wc papier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Verida het volgende:
micheline zit bij de luxe groep, dus mag eten wat ze wil.
Dat valt me van je tegen; ik had wel actie van jou verwacht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
Ik weet niet of ik zelf ook uit bed zou komen. Ik denk dat ik ook zo lang mogelijk zou blijven liggen, wat kun je nou doen als je wakker bent? Bovendien heb je honger.
Leg uit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:38 schreef NS het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen; ik had wel actie van jou verwacht.
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
WAaarom geven ze dike ut bewonser sniet iets te doen!2
Als ik jou lees dan kom je bij mij over als iemand die actief overkomt. Lees jezelf maar eens terug.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?
spektakel zeg, maar dat heb ik niet meegekregen, lijkt me wel een strakke actie als het zo zou zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Er was spraken van dat ze op rantsoen zouden worden gezet vanwege gebruik van het verkeerde wc papier.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?
Lijkt me niet want die rantsoen lui liggen nu al voor half dood rond 10 uur in de avond. Dan gaan straks die andere ook nog op rantsoen dan kunnen ze helemaal het licht wel uit doen om 10 uur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
spektakel zeg, maar dat heb ik niet meegekregen, lijkt me wel een strakke actie als het zo zou zijn.
Ik ben ook wel actief, maar nogmaals, wat zou je moeten doen in dat huis? Ik ga geen ruzie maken, óm het ruzie maken en om nou elke dag een discussie te hebben vind ik ook een beetje overbodig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef NS het volgende:
[..]
Als ik jou lees dan kom je bij mij over als iemand die actief overkomt. Lees jezelf maar eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |