Mag ik ook erbij komen zitten ! Of is dat gek, als ik met mezelf optrek ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:21 schreef dagwaarde het volgende:
[img=http://jomela.web-log.nl/photos/uncategorized/bankjeenschede_1.jpg]afbeelding[/img]
help dat is ff veranderd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:23 schreef defender het volgende:
[..]
Mag ik ook erbij komen zitten ! Of is dat gek, als ik met mezelf optrek ?
als ik het niet doe, opent iemand anders uiteindelijk, HEB ik me laten vertellen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:26 schreef defender het volgende:
[afbeelding]
Even kijken wat het is.........wow ! Die is druk ! Cool !
*grijns* Ik heb mijn eerste slotje vanavond zojuist gehadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
als ik het niet doe, opent iemand anders uiteindelijk, HEB ik me laten vertellen!![]()
huh?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef defender het volgende:
[..]
*grijns* Ik heb mijn eerste sletje vanavond zojuist gehad
Hij adoreert je...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een aversie ineens Snakey, heb ik iets verkeerds gezegd.
Doe eens niet zo ligt geraakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een aversie ineens Snakey, heb ik iets verkeerds gezegd.
Jij mag best bukken, maar ik kan niet beloven dat het zin heeftquote:
Maar ik lag op mijn rug!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ligt geraakt.
Natuurlijk niet![]()
ja ik heb zelf ook wel hoofdpijn hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef defender het volgende:
[..]
Jij mag best rukken, maar ik kan niet beloven dat het zin heeft
Zou je dat willen dan snake?...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef Snakey het volgende:
Is het volle maan vanavond ofzo?
Heb je ook stemmen ? Ik welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:39 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
ja ik heb zelf ook wel iets in mijn hoofd hoor!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |