Frunniken is beter.quote:
Heb je dus niet meegekregen dat Etiënne haar soort van vrienden zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:02 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben eruit:.....Sabrina mag winnen.Zal je zien, komt ze in de finale. steekt met kop en schouders boven de andere finalisten uit, krijgt een exitbod van 50.000 euro, vertrekt ze. En bijv. Tijn, Micheline of Marlies gaat er met de hoofdprijs vandoor.
Dit is mijn nachtmerrie.
( Ik denk dat ik maar niet naar de finale kijk)
Dan; aanjanken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
vrotten, maar das meer douwen (als in: iets erin vrotten)
Bepotelen is leuk. Vlaams.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
vrotten, maar das meer douwen (als in: iets erin vrotten)
Nou we hadden toch stille hoop dat ze de gesprekken in t huis gingen laten zien, maar dat is dus niet zo, daarom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Welke anticlimax?
Ik ging net een nieuw topic openen dat heette 'Tijn moed doot'![]()
Maar ik was weer eens te laat
O ben jij er ook weer? We waren net zo lekker offtopic aan het gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb me al aan week of 2 stilletjes bij de groep aangemeld hoor.
is dat nou bewust of onbewust zo geschreven :-|quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Welke anticlimax?
Jammer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Plompzakken
DUuuuuuuuhuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
is dat nou bewust of onbewust zo geschreven :-|
Deed hij weer een Hans Teeuwen imitatie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:08 schreef Bartoli het volgende:
lachen tijn............................not
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
is dat nou bewust of onbewust zo geschreven :-|
Ik ben me ook al aan het voorbereiden om te gaan gillen dat iedereen weer ontopic moet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
O ben jij er ook weer? We waren net zo lekker offtopic aan het gaan.![]()
![]()
dan moet dat wijf wel tekeer zijn gegaan zeg, als die z'n poot gebroken heeft.
nee hij heeft het over de quarterbacks enzo. Maar verhaal komt niet over met zijn zeikstemquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deed hij weer een Hans Teeuwen imitatie?
Net of ik me wat aantrek van je gegilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben me ook al aan het voorbereiden om te gaan gillen dat iedereen weer ontopic moet.![]()
Tijn vertelt weer 'ns een leuke anekdote![]()
Valt niet mee, hèquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ik ben me ook al aan het voorbereiden om te gaan gillen dat iedereen weer ontopic moet.![]()
Ja dat is inderdaad een hele logische brug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn gaat binnenkort door de mand vallen...
De plisie die geen gezag heeft...
Zo ook zal hij geen gezag hebben in het BB-huis....
Tijn met drank op. Pff. Dan gaat ie drek natuurlijk moeilijk doen bij en met Monique.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef gerxan het volgende:
tijn vind alles keileuk keilief keivet keigaaf pfffffffff
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een hele logische brug.
Welke logische brug???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een hele logische brug.
LS, misschien is t beter als je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke logische brug???
Is Tijn ooit plisie geweest? Of heeft hij tijdens de opleiding al moeten afhaken?
Heeft hij dat al eerlijk gezegd in het huis????
sensatie, stemmingmakerijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp niet goed dat de winnaars van die onleuke vaasopdracht gewoon zitten te vreten waar de rest bij is.
American Footballquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
even voor de mensen die niet weten waar het over gaat, deze film is tijn aan het verneuken met zijn kutstem!
http://www.imdb.com/title(...)reenplay-M10179-10-2
Lekker denigrerend jegens medeforummers weer Arneuax....dat toontje van jou komt wel vaker voor. gedraag je eens, kutkleuter!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
LS, misschien is t beter als je naar bed gaat.
Of dat jij naar bed gaat óf luistert wat Tijn zegt... Die tegenstrijdigheden...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
LS, misschien is t beter als je naar bed gaat.
Hou je gemak joh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker denigrerend jegens medeforummers weer Arneuax....dat toontje van jou komt wel vaker voor. gedraag je eens, kutkleuter!![]()
![]()
Niet zo'n muil. Ik verzoek je slechts om je je te gedragen jegens medeforummers. Als dat je niet bevalt, gebruik je de nsb knop maar!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:21 schreef Gert het volgende:
Hahaha, het lijkt nu ineens alsof iederéén de pleurispest aan Tijn heeft.![]()
![]()
Tijdje terug zat ik met Karn naar BB te kijken, en die viel het op dat de tattoo van Tijn er zo nieuw uitziet. Echt helemaal vers! Zou hij die speciaal hebben laten zetten voor BB? Om zijn ruwe bolster blanke pit-image nog wat te benadrukken?
Zou wel de ultieme poser zijn dan.![]()
Niet zo lelijk doen tegen Arneaux he, anders krijg je spanking!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker denigrerend jegens medeforummers weer Arneuax....dat toontje van jou komt wel vaker voor. gedraag je eens, kutkleuter!![]()
![]()
daar hoef je geen helderziende voor te zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:23 schreef schizolientje het volgende:
wat zei ik? Lekker stiekem achter gesloten deuren. En marcia spioneert in beide kampen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo'n muil. Ik verzoek je slechts om je je te gedragen jegens medeforummers. Als dat je niet bevalt, gebruik je de nsb knop maar!
Wat is een gleentje? Bepaalde laag van de politie academie ofzo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik spreek ook uit vooroordeel. Want Tijn is gewoon een Gleentje die uit de PA is geschopt bij 4.
TL post al een tijdje niet meer zo actief heurquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wind je niet zo op over niks.
Als ik postings met een hoog testosterongehalte wil lezen, ga ik wel naar FB![]()
zoals hij daarnet ook ze "ïk voel me hier best alleen"quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:21 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Tijn wel gelijk heeft dat de stelletjes gebroken zullen worden.
Tijn heeft ook al eens gezegd "Rik komt overal binnen en krijgt alles voor elkaar"
Hij weet dus ook dat Rik een goede kans maakt om te winnen.
Deze keer geen valse bescheidenheid van hem.
Lijkt me lekker, hoe laat begint dat feest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen Arneaux he, anders krijg je spanking!![]()
het praat ook wel wat rustiger dan in de hele groep, waar iedereen er door heen praat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:13 schreef Bartoli het volgende:
marlies en marcia gaan slapen uhm roddelen
Ja maar, daar had hij nu toch alle tijd voor?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
zoals hij daarnet ook ze "ïk voel me hier best alleen"
Die twee hebben ook nooit geen goede geprekken helaas maar gaan voor mekaar als het erop aan kom door het vuur.
Das ook mooie broederliefde maar volgens mij zou Tijn liever zien dat ze eens dichter naar mekaar groeide en goede gesprekken konden hebben,hoe verschillend ze ook bijde zijn.
Het is je nu dus ook duidelijk geworden dat je er niet zo zwaar aan moet tillen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL post al een tijdje niet meer zo actief heur![]()
Maar vond het wel wat denigrerend tegen iemand die redelijk actief is altijd op bb....
Daar is SC voor, we hebben het hier over de streams...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen Arneaux he, anders krijg je spanking!![]()
En dan morgen de groep :"Nou die Jeroen was weer zat he, nou nou, dat kan echt niet hoor."quote:
Ik til zwaar aan het nare toontje waar jij andere forummers de mond mee wil snoeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is je nu dus ook duidelijk geworden dat je er niet zo zwaar aan moet tillen.
Tijn zit op de praatstoel geloof ik.
Bedankt voor de herinnering.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar is SC voor, we hebben het hier over de streams...
volgens mij wilde hij nu heel graag even met zijn broertje praten maar die liep weg ineens omdat ie op zijn "pik was getrapt "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, daar had hij nu toch alle tijd voor?
Maar hij geeft er de voorkeur aan om als een hondje achter Mo te lopen.
De mond wil snoeren? Pff. Je tilt er dus bijkbaar écht veel te zwaar aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik til zwaar aan het nare toontje waar jij andere forummers de mond mee wil snoeren.
Dat gaat Jeroen winnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
wedstrijdje zuipen tussen tijn en jeroen? dat moeten we zien
Zou jij zin hebben om tussen 2 katslamme mensen te zitten met je nuchtere hoofd? Tel daarbij op dat je waarschijnlijk ook nog honger hebt. Ik zou ook lekker naar bed gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef ruby het volgende:
Damn, die losers gaan al slapen. Pfff, wat een feestgedruis.
Inderdaad.quote:
Je denkt toch niet dat Tijn dat aandurft...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef Bartoli het volgende:
wedstrijdje zuipen tussen tijn en jeroen? dat moeten we zien
Gaat ie het plafond witten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen: "Ik ga maar ff een doekje halen... ZEG MAAR..pffffffffff"
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou jij zin hebben om tussen 2 katslamme mensen te zitten met je nuchtere hoofd? Tel daarbij op dat je waarschijnlijk ook nog honger hebt. Ik zou ook lekker naar bed gaan.
Ik heb nu geen tijd om me in te leven in hun situatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou jij zin hebben om tussen 2 katslamme mensen te zitten met je nuchtere hoofd? Tel daarbij op dat je waarschijnlijk ook nog honger hebt. Ik zou ook lekker naar bed gaan.
Nee dus... "Ben je gek?.. ik ga er van genieten.."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Tijn dat aandurft...
Op de streams of op COS?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef Kinga het volgende:
Roddelen weer lekker over Tijn.
ik zou dan een shoarma'tje pakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
daarbij op dat je waarschijnlijk ook nog honger hebt. Ik zou ook lekker naar bed gaan.
Hummie heeft tot nu toe alles fout gedaan, het is anti climax op anti climax.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd om me in te leven in hun situatie.
En ik wil niet dat de bewoners zo vroeg gaan slapen in het BB huis in het weekend. Het is geen bejaardentehuis.![]()
Dit is al de tweede keer dat er een feest door onze neus heen is geboord.
Hummie zit weer mooi te frutten met de bewoners.![]()
Geef ff verslag, ik kijk Tijn enzo...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef latevogel het volgende:
Marlies begrijpt het weer "heel goed"![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
ik zou dan een shoarma'tje pakken
Wat ze gaf is een prima de lading dekkend verslag. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef ff verslag, ik kijk Tijn enzo...
stream 3 en 4quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op de streams of op COS?
Want Tijn maakt zich werkelijk belachelijk.
Ze heeft iig de zusjes goed gecast, daar ben ik haar dankbaar voorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hummie heeft tot nu toe alles fout gedaan, het is anti climax op anti climax.
idd. dat wordt kotsen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:
Een banaan na een fles drank. Lekker..
Neem dan gewoon Pisang Ambon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:
Haha ,doe ik ook altijd ff om de smaak weg te spoelen voor ik iets anders pakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat is een gleentje? Bepaalde laag van de politie academie ofzo?
Mwa, een banaan zijn vooral koolhydraten, daarvan hoef je niet te kotsen. t Zijn meer de vette dingen die er antiperistaltisch weer uitkomen.quote:
Ooit zei Jeroen: "ik ben nooit dronken geweest..."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan morgen de groep :"Nou die Jeroen was weer zat he, nou nou, dat kan echt niet hoor.".
Vergifquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Neem dan gewoon Pisang Ambon.
Maar toen hij met Egbert aan tafel zat, om half 11 sochtends, én aan de drank, geloofde ik 'm niet meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ooit zei Jeroen: "ik ben nooit dronken geweest..."
Ow, ghehe. Sja, ik ben niet altijd thuis in die turbotaal he.quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, een banaan zijn vooral koolhydraten, daarvan hoef je niet te kotsen. t Zijn meer de vette dingen die er antiperistaltisch weer uitkomen.
Loedertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:51 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat Tijn ontslagen is omdat hij iedere dag bij het uitschrijven van parkeerbonnen tijdens de opleiding tegen de foutparkeerder liep te zeveren dattie zich zo schuldig voelde terwijl hij ondertussen de bon probeerde te overhandigen en de foutparkeerders hun zelfbeheersing verloren .
Je slokdarm maakt een peristaltische beweging, een slikbeweging. Nagoed, je kan zelf wel bedenken wat anti dan is.quote:
Omgekeerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
beweging van je slokdarm als je slikt om het naar beneden te krijgen.
waereldstad gelaenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
is een paar straten verder hier
![]()
quote:
Dan weet ik 't goed gemaakt. Marcia maandag eruit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Marcia vond Ferdi de aantrekkelijkste... Marlies gaat voor Robin
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
On topic...Wie is de aantrekkelijkste man die ooit in bb heeft gezeten vraagt Sem.....
Marlies vindt Robin![]()
Trustenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:57 schreef arneaux het volgende:
Ik ga naar bed. Truste.
uuuuuhhh...Bianca van BB1?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
On topic...Wie is de aantrekkelijkste man die ooit in bb heeft gezeten vraagt Sem.....
Marlies vindt Robin![]()
Owquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
ontopic: dat ze uberhaupt nog weten wie allemaal in BB gezeten heeft van die gasten. Kan me die gasten niet eens meer herinneren
![]()
Das een goeie vriendin/bekende van Marlies inderdaadquote:
Ik heb je caps gezien en begrijp niet dat de camera zo focuste op Michelines sterkste punten...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Niet mijn string naar beneden trekken. Je wilt toch niet dat andere mensen me naakt zien!"
Semih: "As if... alsof ze dat niet allemaal al gezien hebben"
Semih snapt het
Wat heeft Willem II vanavond gedaan?quote:
On Topicquote:
Begrijp je dat niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je caps gezien en begrijp niet dat de camera zo focuste op Michelines sterkste punten...
Dat is ontopic!quote:
Woon jij in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Heb ook wel eens geskied. Maar na 1x goed op de bek, werd het linea recta naar de skihutte.
Dat overkomt niet alleen mensen uit Leeuwarden.quote:
Daarom ben ik hier, heb nog geen zin om te slapen dus staan de streams lekker uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ontopic!
Ik geef de sfeer weer op de streams: slaapverwekkend.
Ik keek naar je dialectquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:05 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dat overkomt niet alleen mensen uit Leeuwarden.
Dat is mijn punt, dat het lijkt alsof er met twee maten wordt gemeten qua naakt filmen in bad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Micheline wordt zo vaak naakt gefilmd, in tegenstelling tot Marcia bv, dat je gaat denken dat ze er misschien om heeft gevraagd ofzo.
We gaan zoquote:
Marcia is niet strak in haar vel...haar kont (net als mijn) is niet best...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Begrijp je dat niet?
De rest is zo nietszeggend, dat je toch wat moet als cameraman. Beetje afleiden van wat uit haar mond komt zegmaar. Micheline wordt zo vaak naakt gefilmd, in tegenstelling tot Marcia bv, dat je gaat denken dat ze er misschien om heeft gevraagd ofzo.
Heeeeee [Marlies gehallte] rlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef latevogel het volgende:
Jeroen en Tijn gaan ff lekker zuipen
![]()
die meiden zitten ze heerlijk op te jutten![]()
Dat vindt ik dus van welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:08 schreef Day het volgende:
Eigenlijk passen die tattoos niet bij Tijn.
Hmmm... kwestie van smaak denk ik. Wat mij betreft hoeft alles niet zo superstrak te zijn. Dat gezeik van die zusjes snap ik al helemaal niet. Maar goed, dat is wel heel erg offtopic natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Marcia is niet strak in haar vel...haar kont (net als mijn) is niet best...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... kwestie van smaak denk ik. Wat mij betreft hoeft alles niet zo superstrak te zijn. Dat gezeik van die zusjes snap ik al helemaal niet. Maar goed, dat is wel heel erg offtopic natuurlijk.
Ja, maar ik vind ze te stoer voor hemquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
Dat vindt ik dus van wel![]()
iedereen die een tatoo heeft ,heeft een reden waarom die bepaalde tatoo.
WIJ hoeven hem niet mooi te vinden als HIJ er maar gelukkig mee is toch![]()
Gohquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik heb nu allerlei deja-vu's van erotische b-films.
Het leidt wél de aandacht af van dat lelijke centenbakkie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:08 schreef Day het volgende:
Dat mag jij vinden hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind ze te stoer voor hem
Dat mag ik toch vinden, toch?
En hij weet niet wat eens wat alles betekent. Gisteravond vroeg Rik aan hem wat de betekenis was van 1 van zijn tattoos (op zijn buik) en daar was hij niet eens zeker van. Als je dan een tattoo in een vreemde taal wil, moet je op z'n minst de betekenis weten. Vind ik
En laat me nou lekker zeiken, ik verveel me![]()
Ken je hem?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:19 schreef latevogel het volgende:
Hij weet echt die betekenis wel maar is iets persoonlijks en daar wil Tijn niet over lullen![]()
Hij zag er vlak voor BB6 dan ook net zo vieselijk uit als Rik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:08 schreef Day het volgende:
Was het maar waarquote:
Mee eens maar kijk Monique & Saa zijn "middle of the road" strakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... kwestie van smaak denk ik. Wat mij betreft hoeft alles niet zo superstrak te zijn. Dat gezeik van die zusjes snap ik al helemaal niet. Maar goed, dat is wel heel erg offtopic natuurlijk.
Die foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij zag er vlak voor BB6 dan ook net zo vieselijk uit als Rik.
Rick besloot om te loten wie *de keurige* broer zou spelen en na en kop/munt spel had Tijn verloren en moest zijn haar eraf, Rik voelt zich overigens niét schuldig
[afbeelding]
[afbeelding]
Het waren broer en zus, Rik(a) heeft zich laten ombouwen tot manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Rik is echt stukken leuker én slimmer dan Tijn, hoe kunnen dat broertjes zijn
Zo spreekt hij mij aan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij zag er vlak voor BB6 dan ook net zo vieselijk uit als Rik.
Rick besloot om te loten wie *de keurige* broer zou spelen en na en kop/munt spel had Tijn verloren en moest zijn haar eraf, Rik voelt zich overigens niét schuldig
[afbeelding]
[afbeelding]
als "de rest"niet per ongeluk van de winnaars pikken wel jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:26 schreef Day het volgende:
Dus de rest krijgt pas volgende week vrijdag weer normaal eten? (als ze de weekopdracht halen dan)
Heerlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Saa is lekker bezig vanavond!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:39 schreef Bigblahbla het volgende:
Tijn zeikt zeg
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:39 schreef Bigblahbla het volgende:
Tijn zeikt zeg
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:05 schreef avonne het volgende:
Ok, Tijn heeft dus eerst een hele tijd vol gehouden dat hij een trauma heeft dat hij een dikke kont heeft, daarna Monique gevraagd naar haar masturbatie en ging eens lekker boven op haar liggen, en houd nu een lange monoloog over het redden van de aarde.
hij is niet helemaal nuchter nu geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:09 schreef Loedertje het volgende:
Tijn is een beetje een Lieske, als die begon te kakelen was ook er niemand die haar kon volgen, onsamenhangende verhalen vanuit het niets wat toch nog hersens zou moetn hebben aangezien het oogt als een mens.
Hij ging wel bij de politie omdat hij dacht dat dat het dichtst bij ridder zou zijn (hij wilde altijd ridder worden). Maar ik ben het met je eens dat hij over microproblemen praat. In ieder geval zit dit hem wel diep.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:11 schreef avonne het volgende:
Het stoort me bij Tijn altijd ontzettend dat hij zich druk maakt over micro problemen.
Als je de wereld wilt verbeteren moet je het groot aanpakken.
Chemisch afval, industriën en oorlog. Werk genoeg, organisaties genoeg waar je terecht kunt
Ga focking niet zeiken over het feit dat er een houten pollepel gebruikt wordt ipv een plastic
nee hoor ik luisterde naar Tijn en gaf reactie eropquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:11 schreef Loedertje het volgende:
Latevogel, begrijp jij je postings ook weleens niet als je ze eventjes later terugleest?
volgens mij doet ie daar dus thuis wel veel aan ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:21 schreef avonne het volgende:
Tijn klaagt alleen, maar doet er niks aan
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
Zullen we Tijn vertellen hoeveel schadelijke stoffen er vrijkomen bij de productie van een snowboard of niet?
Of hoeveel zijn internationale reizen bijdragen aan het broeikaseffect?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
Zullen we Tijn vertellen hoeveel schadelijke stoffen er vrijkomen bij de productie van een snowboard of niet?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:32 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Of hoeveel zijn internationale reizen bijdragen aan het broeikaseffect?
Of hoeveel bos het kost om een piste aan te leggen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:32 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 2 dingen die Tijn heeft gezegd de verklaring zijn waarom ze buiten het huis ALTIJD ruzie hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:37 schreef Zeehond het volgende:
Rik is kennelijk pissig. Hij zou toch wel een beetje blij moeten zijn dat hij 5000 euro heeft verdiend?
Precies. Maar ik ben nu wel vrij overtuigd dat bij Tijn dat idealisme echt is. Hij moet zich alleen wat beter in de materie verdiepenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Of hoeveel bos het kost om een piste aan te leggen?
Niks, in Landgraaf dan, waar het over ging.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Of hoeveel bos het kost om een piste aan te leggen?
Draag daar zelf ook maar iets aan bij en ga net als hij, andere culturen ontdekken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:32 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Tijn maakte gister de indruk zich meer schuldig dan verantwoordelijk te voelen. Natuurlijk zijn wij in het westen collectief medeverantwoordelijk of zelfs schuldig aan een hele hoop rottigheid in de wereld. Maar dat kun je niet compenseren of afkopen door zuinig met water te zijn, of je afval te scheiden, of voetbalschoentjes voor arme kinderen in Zuid-Oost Azie te kopen. Als je daarin doorgaat heb je tenslotte geen leven meer. Daarom zei ik dat over zijn snowboard. Als je alles wilt laten wat schadelijk is blijft er niks over. En zelfs dat is niet genoeg, want je zou ook iets kunnen doen. Kortom, de hemel kun je niet verdienen, hoe goed je ook je best zou doen. Je moet het dus uit lijfsbehoud ook kunnen loslaten. Maar dat zal hij zelf ook wel ontdekken. Bovendien had hij redelijk gezopen vannacht, dus met een klein korreltje nemen mag ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Draag daar zelf ook maar iets aan bij en ga net als hij, andere culturen ontdekken.
Kan met de fiets hoor, maar die komen ook niet uit de lucht vallen..
Wellicht kom je dan na een lange worsteling met jezelf, ook tot een conclusie.
Tijn heeft, met zijn 24 jaar, recent een reis gemaakt naar een totaal andere wereld, en indrukken en ervaringen opgedaan waar die nog behoorlijk van onder de indruk is, en die de rest van zijn leven mede zullen bepalen.
Ik heb de afgelopen 20 jaar, deels beroepsmatig, deels privé de halve wereld rondgereisd, en veel ellende maar ook mooie dingen gezien en meegemaakt, en kan mij derhalve goed inleven in hoe hij stelling neemt tegen zaken die hem tegen de borst stuitten.
Alhoewel ik zijn vader had kunnen zijn leef ik nog dagelijks met die indrukken en ervaringen, en heb geleerd mijn zegeningen te tellen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:31 schreef schizolientje het volgende:
http://opperpino.aroundtheglobe.nl/
Hier vind je de reiservaringen van Tijn waarin hij bij sterke verhalen een dagboek heeft geplaatst. Ook waar hij een tatoeage liet afmaken. En ik las ergens dat hij kinderen in ik dacht Bangkok, spullen stuurt enz.
Tsjaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:05 schreef Verida het volgende:
optimist
mee eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:44 schreef Verida het volgende:
Dat doorslaan van tijn is misschien wel het gevolg van op elkaars lip zitten en het al zo vaak vertelt hebben daar, maar niemand die er iets mee doet of er naar luistert
uh, oh ja...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:26 schreef Ebinas het volgende:
Sonique - zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:18
Zo vroeg naar bed gister (was al om een uur of 8/9)
En nog liggen rotten....
Niet normaal imo... Juist onder zulke omstandigheden met je regelmaat houden lijkt me...
Ze moesten er allemaal weer uit. kregen een envelop. ze moesten 1 voor 1 naar de dbk voor een persoonlijkheidstest/leugendetector en dat duurde uren
voor de dbk en na de dbk hebben ze op bedden gelegen. lijkt mij niet extreem vermoeiend. marcia,semih micheline en ik geloop ook marlies zijn vrij snel na de dbk gaan slapen.... geen reden dus om de volgende morgen rond 12 uur nog steeds te liggen meuren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:26 schreef Ebinas het volgende:
Sonique - zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:18
Zo vroeg naar bed gister (was al om een uur of 8/9)
En nog liggen rotten....
Niet normaal imo... Juist onder zulke omstandigheden met je regelmaat houden lijkt me...
Ze moesten er allemaal weer uit. kregen een envelop. ze moesten 1 voor 1 naar de dbk voor een persoonlijkheidstest/leugendetector en dat duurde uren
Zou erg leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef Kinga het volgende:
Zo
Hebben ze ze al allemaal op noodrantsoen geflikkerd na de actie van Marcia?
Wat had ze gedaan ???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef Kinga het volgende:
Zo
Hebben ze ze al allemaal op noodrantsoen geflikkerd na de actie van Marcia?
De streamers hebben haar een toastje zien eten gisterenavond.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De streamers hebben haar een toastje zien eten gisterenavond.
De camera zoomde er ook nog op in.
Daarom verwacht ik wel een sanctie.
Niet letterlijk hoop ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
ze smeren het er wel redelijk in bij de noodrantsoeners![]()
net goed voor semihquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
ze smeren het er wel redelijk in bij de noodrantsoeners![]()
Die gaan ze marineren en dan op 200 graden in de oven stoppenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef riri het volgende:
even een vraagje....wat gebeurt er eigenlijk met de joker die tijn aan micheline heeft gegeven als zij er niet uitgestemd wordt?
dan is de joker passequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:55 schreef riri het volgende:
even een vraagje....wat gebeurt er eigenlijk met de joker die tijn aan micheline heeft gegeven als zij er niet uitgestemd wordt?
oké...gelukkig,kan zij hem in ieder geval niet meer inzetten want verdient ze niet vind ikquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:35 schreef Kinga het volgende:
Ze zullen het toch niet gemist hebben toch?
Oh echt? Heb het zelf niet gezien, maar hier werd gezegd dat ze aan de toastjes zat...dus nam aan die van de winnaars.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Marcia zat aan een crackertje uit hun eigen rantsoen hoor, dat was te zien toen de camera erop inzoomde.
Dacht ik eerst ook dus en ik denk de regie ook, aangezien ze erop inzoomden. Maar toen was te zien dat ze gewoon een crackertje van hun eigen voorraad had ipv een toastje van de winnende groep.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh echt? Heb het zelf niet gezien, maar hier werd gezegd dat ze aan de toastjes zat...dus nam aan die van de winnaars.
Oooh jammer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Marcia zat aan een crackertje uit hun eigen rantsoen hoor, dat was te zien toen de camera erop inzoomde.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:03 schreef Kinga het volgende:
Rik weer in zijn gewoonlijke positie...
Dat wel, puur om te stangen mogen ze van mij dan ook wel de rest op rantsoen gooien en dat als reden aandragenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oooh jammer.
Ik had graag wat ruzie gezien.
Vind ik juist jammer. Had ze tijn op de bank kunnen zetten. Dat was pas leuk geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:59 schreef riri het volgende:
[..]
oké...gelukkig,kan zij hem in ieder geval niet meer inzetten want verdient ze niet vind ik
BB3 Dat was juist zo een succes. arm en rijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat ze eerder ruzie krijgen als de ene groep heerlijk eet en de andere groep moet toekijken
Jammer alleen dat ie er dan toch niet uit zou vliegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik juist jammer. Had ze tijn op de bank kunnen zetten. Dat was pas leuk geweest.![]()
Ach in 1 week kan veel gebeuren. Hij wordt nu al meer doorzien door de mensen van het huis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie er dan toch niet uit zou vliegen![]()
reclamequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef D.Rose het volgende:
Waar halen de bewoners het idee vandaan dat ze films niet bij hun naam mogen noemen?
en Tijn laat Semih niet uitpratenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef schizolientje het volgende:
De gesprekken gaan eindelijk eens ergens over. En Marcia.........................zwijgt!
1 minuut stilte om alle oorlogen te gedenken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:43 schreef arneaux het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo stil? Hebben ze op de ballen gekregen van BB?
denk t........quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:43 schreef arneaux het volgende:
Uitgeluld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:43 schreef arneaux het volgende:
Ik zal maar niet verklappen wat ik van haar vindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
wat een ergenissen hier..om ff mee te doen, ik vind Marlies heel erg lelijk als ze net wakker is![]()
Eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
wat een ergenissen hier..om ff mee te doen, ik vind Marlies heel erg lelijk als ze net wakker is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |