quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef thecompany het volgende:
Waarom downloaden jullie het niet even van usenet ipv 8 afleveringen achter te lopen op rtl 5.. Wie de nieuwste aflevering van de amerikaanse tv al gezien heeft:Ik ben een strikte wet opvolger dus ik doe dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, die gedachte schoot ook mij ook door het hoofd, vooral toen de broers in een buitenshot kwamen aanlopen (in pakquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:44 schreef Augustina het volgende:
Lincoln ziet er in deze afleveringen wel lekkerder uit dan in het vorige seizoen. De buitenlucht doet 'em vast goed.![]()
Ja haha, exact de scene die me inderdaad opviel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe, die gedachte schoot ook mij ook door het hoofd, vooral toen de broers in een buitenshot kwamen aanlopen (in pak) en Linc had die (piloten)zonnebril op
![]()
Pakken en mannen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef thecompany het volgende:
Waarom downloaden jullie het niet even van usenet ipv 8 afleveringen achter te lopen op rtl 5.. Wie de nieuwste aflevering van de amerikaanse tv al gezien heeft:Gast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je hier op het verkeerde adres. Er is al een Prison Break Topic USA (Prison Break (USA) #32 Tweener _O_)! Daar kun je het hebben over de afleveringen die in de VS al uitgezonden zijn.. Dit is het topic voor de uitzendingen in Nederland
Gast..quote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast..
Dan ben je hier op het verkeerde adres. Er is al een Prison Break Topic USA (Prison Break (USA) #32 Tweener _O_)! Daar kun je het hebben over de afleveringen die in de VS al uitgezonden zijn.. Dit is het topic voor de uitzendingen in Nederland
Kan van die scéne geen mooie avatar gemaakt worden?quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja haha, exact de scene die me inderdaad opviel.![]()
lol..quote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gast..
Als je mensen wilt verbeteren, moet je et wel goed doen...jostie![]()
Prison Break (USA) #33 LJ, I'm sorry.... I'm sorry
Tweener![]()
ondertitels kan je gewoon downloaden hoor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef hp38guser het volgende:
De reden dat ik de nederlandse serie volg, in plaats van de engelse downloaden is dat ik dan de beschikking heb over de ondertiteling. Zonder ondertiteling gaat het tv-kijken ook wel, alleen moet ik dan veel geconcentreerder luisteren. En zo zijn er meer die niet zo gemakkelijk Engels kunnen volgen en daar moet je gewoon het respect voor kunnen opbrengen.
Achja, wat er van die gemak overblijft door reclame onderbrekingen etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Shirley het volgende:
Er zijn mensen die willen gewoon het gemak hebben door het op tv te bekijken. Laat ze lekker, niks mis mee. Waaom persé alles downloaden.
Misschien moeten we iemand even heel lief aankijken. Zelf kan ik het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kan van die scéne geen mooie avatar gemaakt worden?
deze week aflevering 3 van seizoen 2: scan, dus vorige week aflevering 2: otis.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Welke was het ook alweer, van vorige week?
En dus opnemen en de reclame lekker doorspoelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef magnifor het volgende:
[..]
Achja, wat er van die gemak overblijft door reclame onderbrekingen etc.
Ik ben nu wel overigens alle afleveringen in HR-HDTV formaat (700 MB/aflevering) aan het downloaden. Straks is de hype over in Amerika en gaat het downloaden weer traag en zijn de HDTV en HR-HDTV varianten zeer slecht beschikbaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:52 schreef ser het volgende:
precies reclame doorspoelen en kijken wanneer het je uitkonmt.En die week wachten is goed om de spanning op te bouwen.
Preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 18:37 schreef edje34 het volgende:
nog iets minder dan 3 uur
Dat hebben we zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar uuuuuuurrrrr!!!
We hebben dr weer zin in!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:29 schreef ser het volgende:
was het bijna vergeten ff de vcr instellen!
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
Ik neem het altijd op op mijn pc dus als je hem zoekt hoor het welquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaarquote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Richard_dubbelB het volgende:
en het is kut dat Bellick en die andere ex bewaker ze zagen wegrijden.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef boneyard het volgende:
[..]
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaar
Sarah is veel tofferquote:
Kijk jij de serie wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Die doctor Tancredi was toch dood?
Serie 2 is toch de laatste?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard zijn er tegenslagen. Ze moeten wel een heel nieuw seizoen volmaken.
Er is iets serieus fout met die man. Zal wel te maken hebben met dat hij zijn gezicht bekeek in die fontein.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Fijne aflevering weer. Wist wel dat Sucre zou ontkomen, en dat Linc niet bij die explosie zou zitten was ook wel te verwachten. Slim plannetje van Michael om die stukken lichaam erbij te gebruiken, jammer alleen dat Malone er weer achter moest komen. Wat slikte die trouwens uit die pen? Had ik toen ook al gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |