Ik ben nu wel overigens alle afleveringen in HR-HDTV formaat (700 MB/aflevering) aan het downloaden. Straks is de hype over in Amerika en gaat het downloaden weer traag en zijn de HDTV en HR-HDTV varianten zeer slecht beschikbaar.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:52 schreef ser het volgende:
precies reclame doorspoelen en kijken wanneer het je uitkonmt.En die week wachten is goed om de spanning op te bouwen.
Preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 18:37 schreef edje34 het volgende:
nog iets minder dan 3 uur
Dat hebben we zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar uuuuuuurrrrr!!!
We hebben dr weer zin in!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:29 schreef ser het volgende:
was het bijna vergeten ff de vcr instellen!
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
Ik neem het altijd op op mijn pc dus als je hem zoekt hoor het welquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik ken vanavond dus ook niet kijken, en me video is overleden.
Worden ze het weekend nou nog herhaald?
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaarquote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Richard_dubbelB het volgende:
en het is kut dat Bellick en die andere ex bewaker ze zagen wegrijden.
Dat is waar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef boneyard het volgende:
[..]
moah, anders zou het wel te makkelijk worden, dan zaten ze over 2 afleveren in mexico en was alles klaar
Sarah is veel tofferquote:
Kijk jij de serie wel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Die doctor Tancredi was toch dood?
Serie 2 is toch de laatste?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard zijn er tegenslagen. Ze moeten wel een heel nieuw seizoen volmaken.
Er is iets serieus fout met die man. Zal wel te maken hebben met dat hij zijn gezicht bekeek in die fontein.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Fijne aflevering weer. Wist wel dat Sucre zou ontkomen, en dat Linc niet bij die explosie zou zitten was ook wel te verwachten. Slim plannetje van Michael om die stukken lichaam erbij te gebruiken, jammer alleen dat Malone er weer achter moest komen. Wat slikte die trouwens uit die pen? Had ik toen ook al gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |