Idd, ga eens een marktonderzoek houden onder de dadersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:34 schreef Gobo het volgende:
Probeer eens te achterhalen wat het motief is geweest voor de daders van 9/11 om de aanslag te plegen.
Die amerikanen hebben geen flauw benul waarom de aanslagen gepleegd zijn....
daarom zoek ik ook hulp op dit forum ik ben hier niet goed in en zie het nut ermeestal niet van inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Frankvbr het volgende:
beetje vreemd om een deelvraag te verzinnen, als je nog geen hoofdvraag hebt. vind je niet?
Dit zou toch ook een hoofdvraag kunnen zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:27 schreef voidmage het volgende:
ik heb zelf een deelvraag bedacht:
waarom de aanslagen zijn gepleegd ervan uitgaande dat de regering ervan af wist.
de vs is bezig alle opec oil te bemachtigen omdat peak oil snel zal komen binnen 40 jaar zeker. 9/11 was een mogelijkheid voor ze om dat makkelijker te kunnen uitvoerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:41 schreef Myscoressayno het volgende:
wat heeft peak oil met 9/11 te maken?
Hmz, dan doen ze vooral de EU en China een grote dienst, aangezien deze veel meer afhankelijk zijn van olie uit het MO. Misschien is het wel een conspiracy van deze twee om zo olie te bemachtigen en wordt de VS ervoor gebruikt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:00 schreef voidmage het volgende:
[..]
de vs is bezig alle opec oil te bemachtigen omdat peak oil snel zal komen binnen 40 jaar zeker. 9/11 was een mogelijkheid voor ze om dat makkelijker te kunnen uitvoeren
Dat zouden al vijf werkstukken op zich zijn. Zorg er in ieder geval voor dat je een stelling inneemt als hoofdvraag en die probeert te verdedigen in de deelvragen.quote:Hoofd- en deelvragen:
wat is het verhaal achter de regering Bush 1 en 2
1. wat gebeurde er 9/11 en waarom is Afghanistan binnengevallen?
2. waarom is Irak binnengevallen? (peak oil!)
3. wat is er verandert sinds 9/11 in de VS
4. Invloed van bedrijven en globalisatie op de regering Bush. (wie regeert de vs eigenlijk?)
ik wil het ook heel groot houden over de eerste 2 ben ik het al een eens die komen er zoiezo in maar de laatste 2 daar twijfel ik nog over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maak het niet te breed zou ik zeggen.
[..]
Dat zouden al vijf werkstukken op zich zijn. Zorg er in ieder geval voor dat je een stelling inneemt als hoofdvraag en die probeert te verdedigen in de deelvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |