Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Augustina het volgende:
Wat is daarmee? En hoe denkt Ollie erover?
Goed, waarom dat tongetje?quote:
Dan moet je gewoon even omhoog scrollen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.
[..]
Goed, waarom dat tongetje?
Zo moeilijk is het niet. Het principe is nu duidelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan begrijp ik het niet meer.
Moet ik zeggen dat het niet goed gaat, zodat jij me kan vragen wat er dan allemaal mis is waarna we het dan hebben over hoe moeilijk het leven is, zodat dit topic uit de koetjes en kalfjessfeer komt?
Bedoel je dat?
Ik moet jou toch af en toe een beetje in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, jij lurkert!
Maar daar maak je me misschien wel op mijn minst beschaafde en hoffelijke ogenblikken mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet jou toch af en toe een beetje in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar daar maak je me misschien wel op mijn minst beschaafde en hoffelijke ogenblikken mee.
Dus jij bent het wel met Ollie eens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:50 schreef Lienekien het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Het principe is nu duidelijk.![]()
Wat doe jíj nou weer hier? Hier maak je me op mijn netste en galantste ogenblikken mee.quote:
Kom je er nu pas achter dat ik hier ook zit? Ik zit overal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe jíj nou weer hier? Hier maak je me op mijn netste en galantste ogenblikken mee.
Ja, en opvallend veel bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:56 schreef rena het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik hier ook zit? Ik zit overal.![]()
Valt het opquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en opvallend veel bij mij in de buurt.
Als ik zeg dat je opvallend veel bij mij in de buurt bent, dan valt het inderdaad op.quote:
Nee, daar ben ik niet helemaal mee eens. Ik doe toch vrolijk mee met jullie allemaal?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.
Vind je het erg? Ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je opvallend veel bij mij in de buurt bent, dan valt het inderdaad op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |