Jij kan anders prima een discussie met Claudia hebben zonder het over Claudia persoonlijk te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.
Dat ligt aan mij. Ik hap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?
Ja, maar je kan toch alleen happen als er iets wordt voorgehouden?quote:
Je bent een boefje, k_man. Met elke andere reactie die niet over Lienekien ging, had je haar niet boos gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij kan anders prima een discussie met Claudia hebben zonder het over Claudia persoonlijk te hebben.
Toch bedoel ik dat je in je discussie met Claudia het niet over haar persoonlijk hebt. Dus kennelijk kan het wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.
Dit is bijna vleiendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.
Ja, kijk...Dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:04 schreef k_man het volgende:
Ik ben een hele vriendelijke jongen hoor. Af en toe plaag ik mensen een beetje, maar er zit niks kwaadaardigs achter.
En jij kan wel een nieuw kapsel gebruiken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom ben je ook kapper geworden.
Ik ben nog naar de ziekenhuiskapper geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij kan wel een nieuw kapsel gebruiken...
Haha, inderdaad!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef k_man het volgende:
Bij jou usericon moet ik iedere keer weer aan een rouwcentrum denken DO.
Negenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Bestaat deze slowchat inderdaad maar uit een stuk of zeven, acht mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |