Jammer, ik wilde je net allemaal leuke horrorfilms aanraden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef broer het volgende:
"Rated R for strong violence including scenes of torture"
Daar kan ik helemaal niet tegen.
Ja, maar horror is kinderspel vergeleken bij marteling. Marteling is zielig, namelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Jammer, ik wilde je net allemaal leuke horrorfilms aanraden.![]()
Ik heb Dancer in the Dark. (Gehuurd, weliswaar. Maar toch...) En als het niks is, word ik boos op k_man.quote:Ik heb Oldboy!
Die heb ik uitgekozen voor de date met een jou niet onbekende jongeman. Daarna was ie ineens een stuk afstandelijkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef broer het volgende:
"Rated R for strong violence including scenes of torture"
Daar kan ik helemaal niet tegen.
Maar horror is vaak marteling, of marteling is horror. Japanse films combineren dat vaak heel goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:03 schreef broer het volgende:
Ja, maar horror is kinderspel vergeleken bij marteling. Marteling is zielig, namelijk.
Ik heb Dancer in the Dark zelfs gekocht (ik huur nooit meer), mag ik ook boos worden k_man als ik het niks vind?quote:Ik heb Dancer in the Dark. (Gehuurd, weliswaar. Maar toch...) En als het niks is, word ik boos op k_man.
Dat is jammer van je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik kon wel eens heel vroeg naar bed gaan, vanavond.
O, was dát het probleem?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef thaleia het volgende:
Die heb ik uitgekozen voor de date met een jou niet onbekende jongeman. Daarna was ie ineens een stuk afstandelijker![]()
Ja, kut. Dat heet een spoiler.quote:Overigens kan ik persoonlijk een stuk beter tegen het grof-geweld-met-humor van Oldboy dan tegen de slotscene van DITD hoor, maar hey je hebt het zelf gewild he.
Veel plezier sterkte
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is jammer van je zaterdagavond.
Van mij wel. Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
mag ik ook boos worden k_man als ik het niks vind?
Wat is er dan? Voel je je niet lekker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?![]()
Goed idee. En daarna nóg een keer, zodat we ook simultaan kunnen meezingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Hehe, we kunnen simultaan Dancer in the dark gaan kijken
Nou, dan moet je iets gaan doen. Nog even snel naar de videotheek, of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?![]()
Zeer slecht idee. De droom om ooit zangeres te worden heb ik zeer snel laten varen toen ik mezelf had horen zingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:24 schreef broer het volgende:
zodat we ook simultaan kunnen meezingen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er dan? Voel je je niet lekker?
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeer slecht idee. De droom om ooit zangeres te worden heb ik zeer snel laten varen toen ik mezelf had horen zingen
Dan ben ik niet origineel meer, dat pikken ze niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.
*boegeroep vult de zaal*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef StefanP het volgende:
Ik ben in een Engels sprekend land opgegroeid, dus mijn kennis komt niet enkel uit boeken. Ik durf er zelfs geld op te zetten dat ik beter Engels spreek en schrijf dan wie dan ook - spelling/grammar is een van de weinige dingen waar ik echt interesse in heb, een tic zeg maar. Woorden als -uit m'n hoofd- Brobdingnagian, orchidaceous, mawkishness, callipygian, defenestration e.d. maken deel uit van m'n woordenschat, terwijl 99% van de users hier daar toch echt een woordenboek voor nodig heeft. Ja, ik lees zelfs het woordenboek voor m'n plezier
Ik zal waarschijnlijk de laatste punt niet goed hebben meegekopieerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:02 schreef broer het volgende:
Ik zie er geen. Er mist een punt aan het einde en een komma vóór 'zeg maar'. Maar ik denk niet dat je daar de discussie mee wint.
Vanuit de optiek van de gemiddelde Fok!ker bevat een correct gespeld stuk Nederlands dan ook wel heel veel fouten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Komt weer een ander die zegt dat bovenstaand stukje van StefanP veel Nederlandse taal- en spelfouten bevat.![]()
Ja, ik ook, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef thaleia het volgende:
Overigens kan ik persoonlijk een stuk beter tegen het grof-geweld-met-humor van Oldboy dan tegen de slotscene van DITD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |