Ik kan daar het 'schattig-gehalte' niet van inzien. Hoogstens als je van het andere geslacht bent omdat je kennelijk iemand verlegen maakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef HiddeRV het volgende:
blozen is liev
Maar het punt is dat ik niet weet in welke situaties het me zal gaan overkomen. Ik word altijd overvallen door het gevoel. Ben ik een verhaal aan het vertellen dan voel ik het plots gewoon opkomen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:13 schreef poepeneesje het volgende:
Volgens mij kun je er niet veel aandoen. Behalve dan ervoor te zorgen dat je in desbetreffende situatie je gewoon wat meer relaxt en gemakkelijk voelt. Het rood worden/blozen is naar mijn mening, het gevolg van je ongemakkelijk voelen en niet andersom.
Het heeft denk ik dan ook beetje te maken met je zelfverzekerheid. Je kan het vast wel trainen en er zijn ook vast wel cursussen voor (zoals presentie- en omgangs-cursussen).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:15 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik niet weet in welke situaties het me zal gaan overkomen. Ik word altijd overvallen door het gevoel. Ben ik een verhaal aan het vertellen dan voel ik het plots gewoon opkomen.
Zou zoiets te trainen zijn door mezelf vaak in 'lastige' situaties te plaatsen zodat ik er meer gewend aan kan raken?
Wat hij zegt daarnaast vind een meisje dat ook altijd leuk als je dat voor haar doet. Tenzij het onzeker blozen is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef HiddeRV het volgende:
Mja begin van een relatie, of de eerste dates kan je snel blozen. Had ik in ieder geval, maar daarna wordt het relext. Was altijd in het begin van het daten met een meisje onwijs zenuwachtig net voordat ik aanbelde ofzo. Daarna voelde ik me vaak relex en als je dan na minuten van elkaar gedag zeggen weg gaat, je verliefd bent.
Beetje zenuwachtig zijn of blozen is niet erg, daaraan merk je dat iemand het serieus neemt en het niet wilt verkloten.
Ik sport wel redelijk fanatiek ja, maar heb nog nooit eerder gehoord dat dat blozen kan verergeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef Solitarias het volgende:
Doe je aan sport (hardlopen, fitness etc..)? daar krijg je wijde bloedvaten van.... in je gezicht..
mee eens. helpt enormquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef braadk1p het volgende:
Blozen is een logische reactie en heeft wel wat met onzekerheid te maken. Probeer niet aan het blozen te denken in situaties dat je in het middelpunt staat. Kijk af en toe mensen brutaal recht in de ogen, meestal voel je je dan wat zelfverzekerder en gaat het blozen snel weg (als het al op komt).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |