abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42835877
Je kunt toch gewoon de nummers die hebt even bellen? Je wilt een kadootje voor iemand kopen, dat nieuw is en met garantie, en dan koop je dat via FOK! via V&A. Dan loop je een zeker risico.

Je hebt contactgegevens, maar ipv die te gebruiken (Even bellen) open je een WGR topic. Je bereikt volgens mij echt meer door gewoon normaal te communiceren met iemand. Dit kan behoorlijk tegen de haren van iemand instrijken.

Ja, de verkoper doet het niet handig, helemaal mee eens, maar kom op, een OP waarin je je afvraagt of een advocaat er op te zetten zinvol is. Voor een accu en een headset. Dat is wel ietwat over the top denk ik.

Stuur een mail of bel met het voorstel om hem 25 euro terug te laten storten, om zelf een accu en een headset te kopen. En onthoud de les die je hebt geleerd.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:46:40 #27
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42835916
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef 5112 het volgende:
Aan de andere kant, waar in dat topic staat dat je er een batterij en headset bij krijgt? Ik zie alleen maar dat er een telefoon te koop wordt aangeboden (later wordt wel gemeld dat de doos + boekjes er bij zitten) maar niets over de zaken waar je nu over klaagt...
Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:47:44 #28
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42835954
spam zijn fobo vol... weet ik veel mail elisaB
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:50:16 #29
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_42836026
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef TR08 het volgende:
Als de aanbieder nieuwstaat vermeldt en de telefoon wordt nieuw met headset en accu geleverd dan zou dat er toch gewoon bij horen?
Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.
Someone you trust is one of us...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:50:20 #30
65960 sanger
pi_42836027
Overigens de reden dat ik een topic open is omdat ik nog nooit iets via internet gekocht heb en dus ook geen idee heb zoiets af te handelen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:53:02 #31
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42836103
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef sanger het volgende:
Overigens de reden dat ik een topic open is omdat ik nog nooit iets via internet gekocht heb en dus ook geen idee heb zoiets af te handelen.
Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig man
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:54:21 #32
65960 sanger
pi_42836148
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig man
Misschien zou ik dat moeten lezen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:54:46 #33
121707 5112
pi_42836169
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef sanger het volgende:
Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:57:07 #34
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_42836240
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef 5112 het volgende:

[..]

Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.
De accu is onderdeel van de telefoon als je hem koopt. De headset zit er zeer waarschijnlijk ook bij als je hem nieuw koopt. Zo'n telefoon nieuw kopen of een die "100%" is is dus gewoon incl ALLE onderdelen die er nieuw bij zitten, tenzij expliciet vermeld dat ze er niet bij zitten (hier niet gebeurd).
Dan kun je toch niet verwachten dat de accu vervangen is door een dood exemplaar? Een mobiele telefoon heeft een accu nodig (zonder werkt hij niet), dus als de telefoon 100% is is de accu dat ook.

Met andere woorden: In elk geval de accu is duidelijk GEEN accesoire. De headset is iets discutabeler.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:57:23 #35
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42836250
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??

dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:59:49 #36
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_42836332
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??

dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
Inderdaad, 5112 lult nu net alsof je een auto met kapotte motor ook kunt verkopen als "100%"
pi_42836400
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:

[..]

Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
Een mobiele telefoon zonder headset : heel goed mogelijk. Maar een telefoon zonder accu Dat valt m.i. niet onder de accesoires.... een accu is een essentieel bestandeel om te kunnen bellen met de telefoon
-edit: ah, inmiddels spuit 11 zie ik al

Ik ben het wel eens met voorgaande posters die opmerken dat dit topic misschien meer kwaad dan goed doet. Bel die gast / ouders gewoon op en leg je verhaal uit. Misschien reageren zij wel heel schappelijk. Maar nee, meteen maar vragen hoe het met de advocaatkosten zit

[ Bericht 4% gewijzigd door Serinde op 20-10-2006 15:02:46 (toevoeging) ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:03:30 #38
65960 sanger
pi_42836424
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:

[..]

Zolang het dan maar een rechter is die zelf ook een mobiel heeft denk ik dat dit geen discussiepunt zal zijn.....
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:07:42 #39
65960 sanger
pi_42836540
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:02 schreef Serinde het volgende:
Maar nee, meteen maar vragen hoe het met de advocaatkosten zit
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.

Dit topic is alleen bedoeld om advies te vragen hoe het af te handelen. Als je goed kijkt staat er een ? achter die zin over een advocaat.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:07:51 #40
121707 5112
pi_42836543
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:

Nou rustig maar je hoeft niet meteen te gaan schelden Wat betreft die accu, daar kan ik nog enigszins inkomen dat dat een essentieel onderdeel is van de telefoon dus dat die er misschien idd wel bij hoort te zitten, maar die head-set zeker niet.

Kijk, het zal mij aan mijn reet roesten hoe dit afloopt, maar mijn punt is dat als je iets in de winkel koopt dan zie je wat je koopt, je kan de doos bekijken, open maken en zien wat je er bij krijgt. Als je iets op internet koopt dan kan dat logischerwijs niet. Je moet afgaan op wat er in de beschrijving staat. Als iets niet expliciet genoemd wordt en dan toch veronderstellen dat het erbij zit, omdat dat in de winkel ook zo is, is niet zo handig (zoals in dit geval blijkt). Je moet altijd vragen wat je precies krijgt en in welke staat dat is. Bij twijfel -> mailen en vragen (NIET IETS AANNEMEN OMDAT JE DENKT DAT DAT ZO IS).

*5112 heeft veel ervaring met kopen via internet en heeft die fout in het begin ook wel eens gemaakt*
  Admin vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:10:27 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42836591
ElisaB inschakelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:10:33 #42
33954 ElisaB
pi_42836593
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ook

Sanger, hou op met zeuren en lees mijn post een eindje naar boven. Dit doet écht nergens goed aan.

Maar hé; je moet het ook eigenlijk zelf weten. Ik heb verder genoeg andere dingen te doen hoor
  Admin vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:11:28 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42836613
Oh, ze was er al
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:12:14 #44
33954 ElisaB
pi_42836640
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:11 schreef yvonne het volgende:
Oh, ze was er al
Al een poosje, maar jij bent de enige die het ziet
pi_42836658
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Dit topic is alleen bedoeld om advies te vragen hoe het af te handelen. Als je goed kijkt staat er een ? achter die zin over een advocaat.
Zonder goed te kijken had ik het vraagteken ook al gezien. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je de verkoper zo weinig tijd geeft om te reageren, niet belt terwijl je wel een telefoonnummer hebt en ook nog een topic opent waarin je vragen over een advocaat en je rechten stelt.

Zo genuanceerd genoeg?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:13:13 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_42836677
Heb je ElisaB nou al gemaild
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42836682
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Al een poosje, maar jij bent de enige die het ziet
Anderen willen je blijkbaar niet zien
die beginnen liever een proces
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:15:16 #48
65960 sanger
pi_42836740
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ook

Sanger, hou op met zeuren en lees mijn post een eindje naar boven. Dit doet écht nergens goed aan.

Maar hé; je moet het ook eigenlijk zelf weten. Ik heb verder genoeg andere dingen te doen hoor
Ben allang bezig met een mail naar jou, wacht alleen even op de foto's van de beschadigingen.

Overigens vind ik het wel vreemd dat zelfs modjes hier reageren of ik degene ben die de boel in de zeik neemt
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:16:32 #49
33954 ElisaB
pi_42836778
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef Serinde het volgende:
Anderen willen je blijkbaar niet zien
die beginnen liever een proces
jij ziet me wel

Ik dacht ff dat ik een speciaal soort ban had of zo. Zo van 'je kunt best posten, maar niemand ziet het'

Nou ja, zoiets dus

Maar ik ben weg hier; Sanger kan me mailen en dan ga ik aan de slag. Sanger kan het laten, en dan doe ik het niet. Sim-pel
pi_42836782
ik snap het wel dat TS hier klaagt.
Echter, ik koos meer de directe aanpak: ding dong aan de voordeur.
Dat gaat sneller, seef en simpel.
Tenzij hij weigert te compenseren....

Rechtsbijstand doet niets onder de 225 euro (ongeveer)..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')