Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef 5112 het volgende:
Aan de andere kant, waar in dat topic staat dat je er een batterij en headset bij krijgt? Ik zie alleen maar dat er een telefoon te koop wordt aangeboden (later wordt wel gemeld dat de doos + boekjes er bij zitten) maar niets over de zaken waar je nu over klaagt...
Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef TR08 het volgende:
Als de aanbieder nieuwstaat vermeldt en de telefoon wordt nieuw met headset en accu geleverd dan zou dat er toch gewoon bij horen?
Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig manquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef sanger het volgende:
Overigens de reden dat ik een topic open is omdat ik nog nooit iets via internet gekocht heben dus ook geen idee heb zoiets af te handelen.
Misschien zou ik dat moeten lezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig man
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef sanger het volgende:
Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.
De accu is onderdeel van de telefoon als je hem koopt. De headset zit er zeer waarschijnlijk ook bij als je hem nieuw koopt. Zo'n telefoon nieuw kopen of een die "100%" is is dus gewoon incl ALLE onderdelen die er nieuw bij zitten, tenzij expliciet vermeld dat ze er niet bij zitten (hier niet gebeurd).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef 5112 het volgende:
[..]
Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.
Inderdaad, 5112 lult nu net alsof je een auto met kapotte motor ook kunt verkopen als "100%"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??
dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
Een mobiele telefoon zonder headset : heel goed mogelijk. Maar een telefoon zonder accuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:
[..]
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
Zolang het dan maar een rechter is die zelf ook een mobiel heeft denk ik dat dit geen discussiepunt zal zijn.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:
[..]
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:02 schreef Serinde het volgende:
Maar nee, meteen maar vragen hoe het met de advocaatkosten zit![]()
Nou rustig maar je hoeft niet meteen te gaan scheldenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??
dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.
Zonder goed te kijken had ik het vraagteken ook al gezien. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je de verkoper zo weinig tijd geeft om te reageren, niet belt terwijl je wel een telefoonnummer hebt en ook nog een topic opent waarin je vragen over een advocaat en je rechten stelt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.
Dit topic is alleen bedoeld om advies te vragen hoe het af te handelen. Als je goed kijkt staat er een ? achter die zin over een advocaat.
Anderen willen je blijkbaar niet zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al een poosje, maar jij bent de enige die het ziet
Ben allang bezig met een mail naar jou, wacht alleen even op de foto's van de beschadigingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ook
Sanger, hou op met zeuren en lees mijn post een eindje naar boven. Dit doet écht nergens goed aan.
Maar hé; je moet het ook eigenlijk zelf weten. Ik heb verder genoeg andere dingen te doen hoor
jij ziet me welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef Serinde het volgende:
Anderen willen je blijkbaar niet zien![]()
die beginnen liever een proces![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |