quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:06 schreef lammegiraf het volgende:Wat mij betreft mag er nu al wel een slotje op dit topic want de sfeer is hier nu al verziekt zoals zovaak in de V&A topics. helaas helaas!
*KLIK*
Sorry, maar dat ligt dan toch voornamelijk aan jezelf. Het was het eerste bod van het topic. Ja, het was aan de lage kant. Nee, ik had echt niet verwacht hem voor dat bedrag over te nemen. Maar dat zijn eerste boden nooit. Op ebay, marktplaats, en hier op V&A wordt nu eenmaal altijd laag ingezet. Mochten er meerdere geīnteresseerden zijn, dan wordt het geboden bedrag vanzelf hoger. Als iemand na mij 250 had geroepen was ik wel naar de 300 gegaan. Mochten er geen andere boden komen, dan kan de verkoper nadenken of zijn prijs wel klopt en zijn prijs verlagen, of anders ophouden met de verkoop en op een andere manier verder gaan met kopen. Als je ieder bod dat voor jouw gevoel te laag ligt als belediging opvat kom je niet ver..
Verder maak ik nergens een vergelijking met Windows pc's en had je aan mijn opmerking over de overstap van PPC naar Intel al kunnen zien dat ik er wel wat van af weet. En ja, ik weet dat op tweedehandsmac over het algemeen hogere prijzen staan, vaak zelfs te hoge prijzen. Als je toch mijn post history door gebladerd hebt had je vast ook
deze post gezien, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. En nee, dat verplicht je natuurlijk niet je vraagprijs te reageren. Maar dan had je altijd nog kunnen reageren met '200 euro is echt veel te laag, ik zie je punt over PPC wel, maar minder dan 350 voor alleen de Mini doe ik zeker niet.' Bijvoorbeeld. Dan had ik ook geweten dat je het nooit voor die prijs wilt doen, en bovendien wist ik dan meteen of je je vraagprijs wilde verlagen, en met hoeveel, of je het eens was met mijn opmerking of niet, en of je los verkocht of niet. En zo is er helemaal niets verziekt.