abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42830274
niet meer te koop!

[ Bericht 51% gewijzigd door lammegiraf op 21-10-2006 13:11:15 ]
it's better to burn out than to fade away...
pi_42831034
Foto? Garantie?
pi_42831160
zou een foto'tje kunnen maken maar ziet er zo goed als nieuw uit....dat wil zeggen schoon en onbeschadigd.

garantie....geen...apparaat is ca 1,5 jaar oud...helaas heb ik de bon niet meer. Wel doos, boekjes en bijbehorende cd's etc.

De standaard software is dus geinstalleerd. Kan evt. ook nog Office erop zetten.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:58:26 #4
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_42831174
Eventueel ruilen tegen een HP AMD 3000 laptop met 8x DVD Writer en 60Gb HD?
pi_42831216
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:58 schreef Kresj het volgende:
Eventueel ruilen tegen een HP AMD 3000 laptop met 8x DVD Writer en 60Gb HD?
hmm...once an apple always an apple! wil dus een Macbook aanschaffen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:11:50 #6
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_42831507
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:21 schreef lammegiraf het volgende:
aangeboden:
mac mini 1,42 ghz
1 gb ram
80 gb harddisk,
cd brander / dvd lezer.

- Bluetooth
- Airport voor wifi

apple bluetooth toetsenbord en bluetooth muis

bieden vanaf ¤450?
Ik denk dat 450 euro een beetje aan de hoge kant is, zeker omdat dit nog een 'oud model' mini is. De G4 uit de oude Mac Minis is niet bepaald de snelste vergeleken met de Core Duos die in de nieuwste Mini zit.

Verkoop je eventueel ook los? Het toetsenbord en de muis kun je tenslotte ook met je Macbook gebruiken Voorzichtig bod van 200 euro voor alleen de Mini indien je los verkoopt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_42831721
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik denk dat 450 euro een beetje aan de hoge kant is, zeker omdat dit nog een 'oud model' mini is. De G4 uit de oude Mac Minis is niet bepaald de snelste vergeleken met de Core Duos die in de nieuwste Mini zit.

Verkoop je eventueel ook los? Het toetsenbord en de muis kun je tenslotte ook met je Macbook gebruiken Voorzichtig bod van 200 euro voor alleen de Mini indien je los verkoopt.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:34:07 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_42832022
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Behalve dat je mijn bod duidelijk aan de lage kant vind kun je natuurlijk wel reageren op mijn opmerking dat jouw vraagprijs te hoog is, en mijn vraag of je ook los verkoopt. Ik heb namelijk wel degelijk serieuze interesse.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_42834286
ik wil geen topic kapot makende discussie hier.
De vraagprijs is gewoon redelijk. Hoe je het niet mee eens te zijn maar reageer dan ook niet.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:48:21 #10
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_42835975
Ik mag dus niet zeggen dat ik interesse heb maar je vraagprijs te hoog vind, of vragen of je de Mini eventueel ook los verkoopt? Leuke houding voor een verkoper...

Ik weet ook wel dat er veel onzinbieders of 'ooh-wat-duur' roepers hier op V&A langs komen, maar ik leg duidelijk uit waarom ik het prijzig vind, stel er nog een vraag bij, en doe een bod. Natuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn, maar je kunt toch best een tegenbod doen, of uitleggen waarom je niet lager gaat ondanks mijn opmerkingen, en antwoord geven op de vraag die ik stel?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_42836498
@Hertog, Gezien je berichtenhistorie heb ik de indruk dat je wel een Apple minded persoon bent. Ik hoef je er dan ook niet op te wijzen dat de waarde van Apple computers niet vergelijkbaar is met die van windows systemen. Dat mijn vraagprijs niet overdreven hoog is baseer ik op sites als www.tweedehandsmac.nl en www.marktplaats.nl Een bod van 200 euro is dan ook ronduit belachelijk en zie ik als een belediging en een hoogst onzinnige bijdrage aan dit topic. Mensen die een normale reactie geven kunnen van mij ook normale reacties terug verwachten.

Wat mij betreft mag er nu al wel een slotje op dit topic want de sfeer is hier nu al verziekt zoals zovaak in de V&A topics. helaas helaas!

*KLIK*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:01:09 #12
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_42844843
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:06 schreef lammegiraf het volgende:
Wat mij betreft mag er nu al wel een slotje op dit topic want de sfeer is hier nu al verziekt zoals zovaak in de V&A topics. helaas helaas!

*KLIK*
Sorry, maar dat ligt dan toch voornamelijk aan jezelf. Het was het eerste bod van het topic. Ja, het was aan de lage kant. Nee, ik had echt niet verwacht hem voor dat bedrag over te nemen. Maar dat zijn eerste boden nooit. Op ebay, marktplaats, en hier op V&A wordt nu eenmaal altijd laag ingezet. Mochten er meerdere geīnteresseerden zijn, dan wordt het geboden bedrag vanzelf hoger. Als iemand na mij 250 had geroepen was ik wel naar de 300 gegaan. Mochten er geen andere boden komen, dan kan de verkoper nadenken of zijn prijs wel klopt en zijn prijs verlagen, of anders ophouden met de verkoop en op een andere manier verder gaan met kopen. Als je ieder bod dat voor jouw gevoel te laag ligt als belediging opvat kom je niet ver..

Verder maak ik nergens een vergelijking met Windows pc's en had je aan mijn opmerking over de overstap van PPC naar Intel al kunnen zien dat ik er wel wat van af weet. En ja, ik weet dat op tweedehandsmac over het algemeen hogere prijzen staan, vaak zelfs te hoge prijzen. Als je toch mijn post history door gebladerd hebt had je vast ook deze post gezien, dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. En nee, dat verplicht je natuurlijk niet je vraagprijs te reageren. Maar dan had je altijd nog kunnen reageren met '200 euro is echt veel te laag, ik zie je punt over PPC wel, maar minder dan 350 voor alleen de Mini doe ik zeker niet.' Bijvoorbeeld. Dan had ik ook geweten dat je het nooit voor die prijs wilt doen, en bovendien wist ik dan meteen of je je vraagprijs wilde verlagen, en met hoeveel, of je het eens was met mijn opmerking of niet, en of je los verkocht of niet. En zo is er helemaal niets verziekt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_42845276
Om nog maar even te reageren , mijn Intel Solo bracht met moeite 450 euro op.
Met de komst van de intels is de waarde gewoon gedaalt.

En om ook nog een voorbeeld te geven er staat nu op marktplaats een Intel Core Duo 1,66 Mini met 1,5 GB ram en een superdrive voor slechts 600 euro . Met TB + Muis.

Anyway veel succes met de verkoop
pi_42856207
Mijn dank is groot voor de waardevolle posts.

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt...graag in het slot!!!!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:09:17 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_42857677
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 02:51 schreef lammegiraf het volgende:
Mijn dank is groot voor de waardevolle posts.

Ik snap jouw houding echt niet. Maargoed, ik heb even een Topic Report aangevraagd. Mods kunnen tenslotte ook niet alles lezen. In het vervolg kun je dit zelf ook doen met het icoontje achter je topic titel. Succes met de verdere verkoop op marktplaats of zo.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:20:10 #16
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_42857777
Hij kan zo bij de Media Markt gaan verkopen. Lekker bot en flink doordrammen....
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_42860774
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik snap jouw houding echt niet. Maargoed, ik heb even een Topic Report aangevraagd. Mods kunnen tenslotte ook niet alles lezen. In het vervolg kun je dit zelf ook doen met het [afbeelding] icoontje achter je topic titel. Succes met de verdere verkoop op marktplaats of zo.
bedankt voor de tip.

wil nog wel even kwijt dat ik absoluut geen kwaadwillende verkoper ben. Had me niet moeten laten verleiden deze discussie in gang te houden. Dit wekte irritaties op over en weer.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:27:07 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_42861082
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 02:51 schreef lammegiraf het volgende:
Tip van de dag: Maak een TR, dan zien we het sneller
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')