ik hoor ze wel degelijk op stream 3 in de vertequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde hoor. En weet het ook niet helemaal zeker maar ik dacht dat ik Tijn daar naar binnen had zien stappen en zei toen: "jullie zitten toch nog te kletsen.. blabla"
Ik hoor ook gesprekken heel in de verte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik zie hetzelfde hoor. En weet het ook niet helemaal zeker maar ik dacht dat ik Tijn daar naar binnen had zien stappen en zei toen: "jullie zitten toch nog te kletsen.. blabla"
Explain even voor de leken onder ons (ik dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Volgens mij heb ik een ban op 1010. Géén van mijn 4 berichtjes kwamen in beeld
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Volgens mij heb ik een ban
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:18 schreef Lyza het volgende:
[..]
Explain even voor de leken onder ons (ik dus) wat 1010 is..?
Of jij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak me gek
Eerst die eend en nu jij
![]()
FAKER!!!! Neem je eigen nick of anders: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak me gek
Eerst die eend en nu jij
![]()
Nr 2 was DE drubbelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.
Aangezien ik 10¤ gratis heb gekregen heb ik een paar berichtjes daarheen gestuurd.
1. exbewoners we wachten op FOK1 op jullie LekkerSimpel toch?
2. E10 ik houd van je scanman FOK!
3. LekkerSimpel dat BB, ik doe volgend jaar ook mee als het mag van Hummie
4. LS groet FOK!
5. Pas op morwen leest mee! LS
Maar geen van deze berichtjes kwam door de keuring van Talpa
Dank voor de uitleg.quote:
Jammer LS, ik zat me er helemaal op te verheugenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de herhaling op Talpa is er een tekstbalk bovenin beeld, waarin je een smsje kan sturen naar 1010.
Aangezien ik 10¤ gratis heb gekregen heb ik een paar berichtjes daarheen gestuurd.
1. exbewoners we wachten op FOK1 op jullie LekkerSimpel toch?
2. E10 ik houd van je scanman FOK!
3. LekkerSimpel dat BB, ik doe volgend jaar ook mee als het mag van Hummie
4. LS groet FOK!
5. Pas op morwen leest mee! LS
Maar geen van deze berichtjes kwam door de keuring van Talpa
Ik kreeg alleen het laatste stukje mee. Volgens mij zij Monique: "ja het heeft wel consequenties... maar hij/het is ook zó leuk"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:29 schreef Day het volgende:
Wat was dat voor geheimtaal tussen Mo en Sa?
quote:
Drukt op NSB knopquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
FAKER!!!! Neem je eigen nick of anders: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK!!!!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique
"Toen kwwammm Tijjjn met zun schoudurrrrrrrrr weet je , zo op mijn gezicht, la ma zegguhhh, weet je..."
[afbeelding]
Ja en daarvoor had ze het over knellen, en dat het soms te veel knelt, maar dat het/hij zo leuk/lekker is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:33 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen het laatste stukje mee. Volgens mij zij Monique: "ja het heeft wel consequenties... maar hij is ook zó leuk"
Ik trek nog geen conclusies want ik weet echt niet waar het over ging. (maar heb er stiekem wel ideeen over uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |