voor je het weet ben je een profeetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je moet uitkijken dat je eigen practical jokes niet 't evangelie worden van iemand anders
Ik let niet op data als ik door users' history blader, O HET SPIJT ME ZO.quote:
Ja idd vraag waarom ze niet op je vallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef Katey het volgende:
[..]
Geen interesse van jouw kant? Kan niet anders, je lacht nog wel zo leuk op de 'WFL meet Den Haag' foto
OT:
TS: heb je ooit gevraagd wat precies het probleem is, aangezien je je niet anders hebt voorgedaan op internet ..?
Borderline? Gewoon geen relatie aangaan lijkt me dan verstandiger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:59 schreef Eliminator20 het volgende:
Tjah, op een ander manier last van. Namelijk dat mijn persoonlijkheid moeilijk grenst met het andere geslacht. Heb wel eens last van van borderline gedrag. Dat vraagt een sterke vrouw die 100% voor je gaat, en je neemt zoals je bent/ kan zijn. Eerste maanden kan fantastisch gaan totdat ze de donkere kanten van mij leren kennen.
Really hard to find.
Zou ik proberen in je volgende leven eerder te verhelpen dan je 26e oid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:11 schreef Die_Rooie het volgende:
Die van "je bent me type niet" heb ik nog niet gehoord..... maar wel van je bent een hele goeie vriend of ik zie je als een broer....... maar ik leef met je mee..... moet je je eigen denk ook wat minder serieus opstellen dat wil meestal ook wel eens helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |