en?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef MuadDib het volgende:
Toch grappig: het deed me tot nu toe eigenlijk niks, dat nieuwe album. Maar nu ik het heb besteld kan ik opeens niet meer wachten om het te horen
Ik ben er nog niet helemaal uit. Er staan geen echte uitglijers op en het klinkt allemaal heel mooi. Maar ik heb nog geen wow!-moment gehad. Een groeiplaat is het zeker, maar geen knaller als Brave, Afraid of Sunlight en Marbles.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
So how do we now come to be
Afraid of sunlight?
Tell me girl why are you and me
Scared of sunlight?
Huh? Dit is juist een van de meest originele nummers die Marillion ooit heeft opgenomen; zowel kwa tekst als kwa muziek. Een nummer met een tekstlijn als "she looked like she has sex with a tyrannosaurus rex" moet gewoon wel goed zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef thecrook het volgende:
buiten het Cannibal Surf babe gedrocht
En toch blijft het het enige nummer van die plaat dat ik altijd oversla omdat het gewoon een gedrocht is.quote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef thedunno het volgende:
[..]
Huh? Dit is juist een van de meest originele nummers die Marillion ooit heeft opgenomen; zowel kwa tekst als kwa muziek. Een nummer met een tekstlijn als "she looked like she has sex with a tyrannosaurus rex" moet gewoon wel goed zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |