Wie is Hogarth?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef thecrook het volgende:
Ennuh, degene die in dit topic een Fish vs Hogarth discussie begint, zoek ik op en schiet ik dood
Jaren geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien, dus ik denk dat ik een van de Vredenburg concerten in m'n agenda ga zetten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:35 schreef evert het volgende:
en de eerste concerten voor volgend jaar in Nederland staat ook al weer gepland!
2 x vredenburg, 013 en Hardenberg.
zou ik zeker doen! marillion live is echt ongelooflijk goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:05 schreef thecrook het volgende:
[..]
Jaren geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien, dus ik denk dat ik een van de Vredenburg concerten in m'n agenda ga zetten.
overigens, het marillion weekend is dit jaar in nederland, in port zeelande. een heel weekend is de groep aanwezig en treed twee avonden op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben erg benieuwd. Marbles was een meesterwerk.
quote:As most of you probably know, our new (and 14th!) album "Somewhere Else" is
now finished, set to be released on 9th April 2007, and is one hell of an
album. Unlike previous years where we've had extensive pre-order campaigns,
this album is taking more of a "normal" course into the shops - but of
course we've found a way to put a twist on it.
We will not be selling the album on our website until it's released, but our
friends at Townsend Records will be putting our album on sale NOW for
advance order... and not only that, if you pre-order from them you'll get
Something Else: an exclusive DVD of 3 new tracks from "Somewhere Else"
recorded live at the Marillion Weekend 2007 as part of your order.
This DVD won't be for sale - it's ONLY available if you pre-order "Somewhere
Else" from www.townsend-records.co.uk/marillion - not too bad, eh? What
lovely chaps they are.
dat is toch helemaal geen discussiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef thecrook het volgende:
Ennuh, degene die in dit topic een Fish vs Hogarth discussie begint, zoek ik op en schiet ik dood
Ik heb toevallig net Somewhere Else + DVD zitten bestellen via die sitequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:03 schreef fripper het volgende:
Uit de Marillion eWeb Newsletter :
[..]
Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef BabblingBrook het volgende:
Marillion, tja. Een band die ondanks alles toch wilde blijven bestaan. Koppigheid of volharding? Ik durf het niet te zeggen.
Klinkt niet verkeerd, maar aan zulke korte fragmenten kan je ook eigenlijk weinig fout doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:10 schreef fripper het volgende:
Op MySpace zijn wat stukjes van het nieuwe album te beluisteren
http://www.myspace.com/marillion
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat ze op een gegeven moment gewoon niet mee bestonden, door verschillende redenen, maar ze wilden niet opgeven.
Dat is maar voor een deel waar. Op een gegeven moment waren er (financiele) problemen/misstappen. Maar toen hebben ze alles gewoon op een laag pitje gezet.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:15 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ze hebben altijd bestaan (nou ja altijd, vanaf '81 ofzo dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |