Dat filmpje staat nog overal hoor en het is natuurlijk wat ironisch bedoeld - het is niet zo leuk als er een filmpje van zo online staat maar ik vind het ergens wel geestig - het laat wel zien hoe zeer er nog een taboe om dit soort dingen heen zit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
Pleur dan het filmpje in je OP, en verder als hij zich er niet om schaamt waarom heeft hij dat filmpje overal laten verwijderen?
hij is ook geinig maar hij is al verwijderd van de originele site en van youtubequote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat filmpje staat nog overal hoor en het is natuurlijk wat ironisch bedoeld - het is niet zo leuk als er een filmpje van zo online staat maar ik vind het ergens wel geestig - het laat wel zien hoe zeer er nog een taboe om dit soort dingen heen zit.
Ik las iets over een sexfilmpje en dacht toch echt dat het heel heftig was.
Ik denk dat het grootste probleem is dat de voetbalwereld een mannenwereldje vol testosterongeblaat is, en daar is alles wat ook maar iets te maken zou kunnen hebben met homoseks (als je je als man in je aars laat neuken, ook al doet een vrouw het ben je volgens sommige platschedelige josti's meteen een halve nicht) per definitie eng.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:07 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar vindt hij het lekker en gezien de reacties is het een groot taboe.
Ik zit iedere dag op een puntig zadeltje telt dat ook?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
wie laat zich dan ook naaien.........
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik denk dat ik dit taboe maar even ondoorbroken laat![]()
Ja Jan dat teltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:20 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag op een puntig zadeltje telt dat ook?![]()
De meeste wielrenners houden hun zadel redelijk horizontaal, dan zit je er net effe wat lekkerder op. Het wordt pas naar als het zadel eraf valt en je zonder het te merken gaat zitten op alleen de zadelpen... Een paar jaar terug heeft een of andere triathleet daar nog een zware darmperforatie aan overgehoudenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja Jan dat teltdie wielrenners altijd raar volk gevonden.maar niet heus
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
De meeste wielrenners houden hun zadel redelijk horizontaal, dan zit je er net effe wat lekkerder op. Het wordt pas naar als het zadel eraf valt en je zonder het te merken gaat zitten op alleen de zadelpen... Een paar jaar terug heeft een of andere triathleet daar nog een zware darmperforatie aan overgehouden![]()
haha, ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:26 schreef toma het volgende:
ben benieuwd wat voor improviserende klanken er van de tribunes draven wanneer hij het veld weer eens betreed
TVP je nou omdat je:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef Scandalous het volgende:
en weer een TVP voor de schattige reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |