Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe alleen aan mensen die liever drinken dan rekenen.

Tuurlijk komt het bier op de eerste plek, maar toch vind ik het acheraf wel vervelend dat als je uitgaat jij maar 6 euro meeneemt en toch rondjes blijft ontvangen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat zijn zuipmaten er zijn om te drinken en niet hun deel uit te rekenen.

ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het bier op de eerste plek, maar toch vind ik het acheraf wel vervelend dat als je uitgaat jij maar 6 euro meeneemt en toch rondjes blijft ontvangen...

Nou, zo letterlijk hoef je het niet te nemen, hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat zijn zuipmaten er zijn om te drinken en niet hun deel uit te rekenen.

Ja tuurlijk zo gaat dat, alleen al jij al 3 keer een biertje voor iemand anders haalt dan verwacht je toch een keer wat terug, het hoeft niet, maar netjes vind ik dat welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, zo letterlijk hoef je het niet te nemen, hoor.
Wat ik in wezen bedoel, is dat ik niet kan opschieten met mensen die voortdurend aan de portemonnee denken.
Wat het uitgaan betreft;
als ik een biertje ga halen vraag ik automatisch of ik voor iemand anders ook wat kan meenemen.
En mijn vrienden zijn net zo.

Dat meen je nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Paar jaar geleden op vakantie in Kroatie zaten we savonds op het terras van de camping en naast ons zat toevallig ook een Nederlandse familie met 2 koters. Op een gegeven moment vraagt 1 van die 2 of ze een ijsje mag.... zegt die pa: Hallo, ik heb het geld niet op mijn rug groeien, en daarbij heb je er gisteren ook al 1 gehad.
Ik kijk mijn vriendin aan zo van![]()
en daarna die vent zo van
Toen ben ik opgestaan, tegen dat meisje gezegt dat zij en haar zusje van mij het duurste ijsje mochten uitzoeken en de rest van de hun vakantie van mij een ijsje kregen als ze dat wilden. Zegt die pa tegen me: Dat is heel aardig van je. Waarop ik antwoorde dat dat eigenlijk zijn taak was als vader
Wat een lul.

Ja, zulke vrienden heb ik dus niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zo gaat dat, alleen al jij al 3 keer een biertje voor iemand anders haalt dan verwacht je toch een keer wat terug, het hoeft niet, maar netjes vind ik dat wel

Die heeft niemand, dat zijn namelijk geen vrienden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zulke vrienden heb ik dus niet...

dat dacht ik dus ook iig..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Dus jij het lef om als minderjarige/net meerderjarige de kinderen van iemand anders op te voeden![]()
Die man is bezig om z'n kinderen een beetje op te voeden en dan spring jij er zo doorheen

Op zich redelijk triest van je, man.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Paar jaar geleden op vakantie in Kroatie zaten we savonds op het terras van de camping en naast ons zat toevallig ook een Nederlandse familie met 2 koters. Op een gegeven moment vraagt 1 van die 2 of ze een ijsje mag.... zegt die pa: Hallo, ik heb het geld niet op mijn rug groeien, en daarbij heb je er gisteren ook al 1 gehad.
Toen ben ik opgestaan, tegen dat meisje gezegt dat zij en haar zusje van mij het duurste ijsje mochten uitzoeken en de rest van de hun vakantie van mij een ijsje kregen als ze dat wilden. Zegt die pa tegen me: Dat is heel aardig van je. Waarop ik antwoorde dat dat eigenlijk zijn taak was als vader
Wat een lul.

Waar bemoei jij je in hemelsnaam mee. Kinderen moeten ook leren dat ze niet alles krijgen waar ze om zeuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat een lul.
-edit-
Kroatie was in die tijd ook nog teeeering goedkoop.
Je kon beter bier drinken dan fris. ook dat was goedkoper, en nou ben ik totaal geen vrek maar dat was toch een mooie bijkomstigheid!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |