jullie staan erbijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef wokje het volgende:
O ja waarom sta ik niet in het overzichtje in de OP van Trouwen#24?25 april 2007 is de datum, en wel met Hester
![]()
![]()
Amersfoort: de Jac Hensen heeft een ontzettend uitgebreide pakkencollectie. Een eenvoudig pak heb je al vanaf 200 euro, al is dat natuurlijk geen trouwpak. Maar hun pakkenafdeling voor alle gelegenheiden is enorm groot, misschien de moeite om eens te kijken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:35 schreef Gabberhead het volgende:
Trouw Vergeet-niet Postje
En meteen een vraagje tussen al die jurken. Ik wil binnenkort een pak gaan uitzoeken, maar ik zit een beetje met het geld. Budget voor al mijn kleding is ongeveer 1000 Euro (manchetknopen heb ik al wel), alleen de winkel waar m'n bruid haar jurk heeft gekocht begint daar pas met een simpel pak.
Ik zoek dus iets goedkopers dan Avenue. Iemand ervaringen in de driehoek Rotterdam-Den Haag-Utrecht?
Dankjequote:
Nee huren doe ik sowieso niet, zeker niet voor m'n trouwpak! Dat wil ik wel m'n hele leven hebben hoor! M'n vriendin huurt ook geen jurk, dus huur ik ook niet m'n pak. Hooguit gebruik ik het 3delige pak dat ik nu al in de kast heb, maar ja ik moet toch ook ooit een rokkostuum voor m'n promotie (daarvoor kan ik het natuurlijk evt wel huren), maar als m'n trouwpak en promotiepak toch hetzelfde worden, kan ik ook kopen natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:46 schreef Troel het volgende:
Als je zo'n pak aanwilt, zou ik hem eigenlijk gewoon huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |