Mijn jaarwisseling was prima.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:17 schreef jovink het volgende:
maar net wat je dr zelf van maakt! :p
nou lul dan nietquote:Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Wat was het weer een waardeloze jaarwisseling.
Alcohol en niet weten wanneer je moeten stoppenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:09 schreef pekel het volgende:
Emmen is nou eenmaal niet zo bruisend. Het blijft toch Drenthe.
Moet zeggen dat het in de hele regio wel steeds agressiever wordt. Ik weet niet waarom, maar merk het wel. Dat kun je wel weer als bruisend zien.
Waar ga jij in hemelsnaam naartoe dat je dat soort publiek hebt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Pjetr het volgende:
ik heb het gehad met emmen, agressieve bende en dan vooral tijdens het uitgaan.. 1 verkeerde blik en je ligt neer.. teringstad van de tekentafel
lol dus omdat er in het uitgaanscircuit aggresieve mensen (door de drank) rondlopen is meteen de hele stad(dorp) klote? gastquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Pjetr het volgende:
ik heb het gehad met emmen, agressieve bende en dan vooral tijdens het uitgaan.. 1 verkeerde blik en je ligt neer.. teringstad van de tekentafel
FF serieus, de mensen in Emmen zijn super aardig over het algemeen en met uitgaan nooit vechtpartijen gezien. Ga eens in A'dam of Rotterdam stappen zeg. Of naar een beetje normale tenten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Pjetr het volgende:
Bras en Zwetser, met name allochtonen helaas.... alhoewel kampers ook graag willen mattenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar ga jij in hemelsnaam naartoe dat je dat soort publiek hebt?
In de Bras, Zwetser & Markant heb ik nog nooit problemen gehad.
Club Zwetser zit idd vol met medelanders, maar dat 'skihut'-gedeelte is nog wel te doen. Maar ja, daar moet je dan wel van houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bras en Zwetser, met name allochtonen helaas.... alhoewel kampers ook graag willen matten
Markant nooit problemen
Zoals je nu hebt, bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef jovink het volgende:
ja jij weet vast wel hoe ik dat fotoboekje zichtbaar voor mekaar krijg..
Komt dat ze geen zaalvoetballers meenemenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:46 schreef pekel het volgende:
Leuk toernooitje, dat Protos-Weering Zaalvoetbal. Jammer dat Emmen av net niet goed genoeg is om door te dringen naar de grote finale..
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Komt dat ze geen zaalvoetballers meenemen
Was wel van planquote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef MaxMark het volgende:
Gaan er morgen/vandaag nog mensen kijken naar handbal in Angelslo? Interland van Oranje, weet alleen niet tegen wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |