Skisokken zijn doorgaans dik i.v.m. de sneeuw...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:56 schreef pierce het volgende:
Zijn het dikke of dunne sokken?
Nou laat ik het zo zeggen, te dik vind ik absoluut niet prettig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:12 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Skisokken zijn doorgaans dik i.v.m. de sneeuw...![]()
Maar nee, even serieus, dikte valt wel mee, ze zijn niet extreem dik.
Dat is helaas net wat te ver van Groningen....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
mmm... Heb ze hier niet bij de hand, dus kan even niet voelen voor je, maar ik weet niet waar je woont, anders kom je toch gewoon ff kijken? Ik woon in Dordrecht.
top, zal ik maandag meteen doen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef pierce het volgende:
Misschien heb ik alsnog interesse, mits je wat wat gedetailleerde foto's zou willen mailen naar het adres in mijn profiel.![]()
niet eerder? ik ga vrijdag 9 maart namelijk op wintersport...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
top, zal ik maandag meteen doen!
Jawohl gerne!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:27 schreef buzzer het volgende:
Ik kan ze eventueel weer voor je in deOP plakken
Thnx. Heb trouwens besloten dat alles in 1 keer weg mag voor 17,50 (excl verzending).quote:
Uit mijn hoofd 8 paar (rood). Moet ze thuis ff uitzoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:02 schreef CoolyBoy het volgende:
Hoeveel paar zijn daar maat 43/46 van?
jep, die heb ik nog. Mail me maar: fokra14 at planet.nlquote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef CoolyBoy het volgende:
Heb je die 8 paar grote/rode nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |