Die was even gesloten (werd gezegd door Tijn) maar is inmiddels dus weer open.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:58 schreef Flurrie het volgende:
Ik weet niet hoe je erbij komt dat de louncge gesloten is,
maar rik en marlies zijn weer met hun vaas bezig
Volgens mij stond er in de omschrijving van de opdracht dat ze alleen de dingen mogen gebruiken die ze gekregen hadden van BB: daar zaten geen vuiliszakken bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef Poerkie het volgende:
Ik zou een vuilniszak gevuld met water aan de binnenkant doen, die gaat door de druk vanzelf tegen alle gaten en kieren zitten.
Ik zou hem vol met zand doen. Of mag dat niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef Poerkie het volgende:
Ik zou een vuilniszak gevuld met water aan de binnenkant doen, die gaat door de druk vanzelf tegen alle gaten en kieren zitten.
Daar zat ik net aan te denken ja, hoewel je VEEL handschoenen nodig hebt om de vaas vol te krijgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:01 schreef Flurrie het volgende:
Tijn en Mies gaan nu ook de handschoenen met water vullen
Oh, dat wist ik niet. Handschoenen opblazen wil op zich wel. Voorwaarde is wel dat je de handschoenen klemmend in de vaas stopt. Dan gaan ze ook niet drijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef apestaart het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in de omschrijving van de opdracht dat ze alleen de dingen mogen gebruiken die ze gekregen hadden van BB: daar zaten geen vuiliszakken bij
En die opgeblazen handschoenen blijven niet in de vaas, als ze hem vullen: niet zo'n goed idee!
klopt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Handschoenen opblazen wil op zich wel. Voorwaarde is wel dat je de handschoenen klemmend in de vaas stopt. Dan gaan ze ook niet drijven.
en met zijn allen!!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[afbeelding]
Weeeeeee gaaaaaaaaaan oooooooop Noodrantsoen,
We gaan op noodrantsoen
We gaan op noodrantsoen
We gaan op noodrantsoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en Sem, Marcia en Sa hebben dat ding niet eens voor de helft afquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef Woepsje het volgende:
Rik en co die hebben niet eens een bovenkant op die vaas zitten.
Nee, dat is niet de groep van Rik maar van huispsycholoog Semihquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef Woepsje het volgende:
Rik en co die hebben niet eens een bovenkant op die vaas zitten.
Als je goed kijkt heeft de groep van rik die bovenkant ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de groep van Rik maar van huispsycholoog Semih
Is makkelijk zeggen achteraf, hij had het dan gewoon moeten doen als ie dat dacht. Voorlopig was Rik vanmorgen de eerste die zijn vaas wilde vullen met water.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef Flurrie het volgende:
Hahahah, Rik baalt ervan dat Tijn zijn idee heeft gepikt van de met water gevulde handschoenen
Hij zou het zelfde gisteravond doen als iedereen naar bed was, had hij het nou maar gedaan
Rik heeft dat inderdaad gisternacht met Marlies overlegd. Marlies zag er geen heil in maar Rik wilde het doen als Tijn en Jeroen naar bed gingen. Die gingen niet dus heeft hij het niet gedaan. Hij het het gewoon moeten doen trouwens, ook toen de anderen niet naar bed gingen maar hij was het wel van plan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Is makkelijk zeggen achteraf, hij had het dan gewoon moeten doen als ie dat dacht. Voorlopig was Rik vanmorgen de eerste die zijn vaas wilde vullen met water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |