Beetje voetbalpoule, maar dan met BB ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt hier een spannende competitie opgezet hoor
Het wachten is nu nog op de topposters.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje voetbalpoule, maar dan met BB ja.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende users uit de Stats top 20 (met oneindige dank aan Bruce117) hebben nog niet gepost hier:
Arneau, Versabommie, Nostalgist, Kinga, PcEend, LS, Jappie, Puntoortje, Bong4002, Stereotomy, Ruby, HiDiHo (kan niet ivm ban), Teamlead, SabinaPuppiesRule, Pullup, Flugeltje.
Nu alleen je voorspelling nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef teamlead het volgende:
TT aangepast op verzoek
*wijst naar bovenquote:
Dus als ik niet in dat rijtje sta, dan hoef ik niet te stemmen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende users uit de Stats top 20 (met oneindige dank aan Bruce117) hebben nog niet gepost hier:
Arneau, Versabommie, Nostalgist, Kinga, PcEend, LS, Jappie, Puntoortje, Bong4002, Stereotomy, Ruby, HiDiHo (kan niet ivm ban), Teamlead, SabinaPuppiesRule, Pullup, Flugeltje.
Dát staat anders niet in de OP.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Het ging erom dat de topposters het laten afweten, en dat weten jullie heus wel
PCeend heeft volgens mij ook postproblemen maintenantquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, duhh, Saar heb twee grote voordelen boven Jeroen, ze zorgt voor emoties en ze heeft een extrovert karakter.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:56 schreef berney het volgende:
Wat ik maar niet begrijp is dat Sabrina hier zo hoog eindigd als winares. Die is mogelijk n'g dommer dan Jeroen..
Rik scoort ook goed hier.
Nou, wat een voordelen zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, duhh, Saar heb twee grote voordelen boven Jeroen, ze zorgt voor emoties en ze heeft een extrovert karakter.
Ik dacht na dit stukje even dat je iets anders bedoeldequote:Op zondag 22 oktober 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, duhh, Saar heb twee grote voordelen boven Jeroen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |