HOE DAN!!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam deze tegen:
[afbeelding]![]()
![]()
(jaja, Imageshack, zet je browser maar goed)
Waarschijnlijk gewoon een pop gebruikt, maar wel meesterlijkquote:
Thanks Gijsquote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat B. bedoelde hoe hij zijn browser goed moest zetten.
Ik ook,, en steeds staat er "check je browser"quote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil het ook wel weten trouwens. Ik zie alleen een kikker.
Nieuw venster openen die niet Fok als start pagina heeft, url kopieren en plakken, invoeren, F5 en je ziet hetquote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook,, en steeds staat er "check je browser"
wat ingewikkeld.quote:Op maandag 4 december 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
Nieuw venster openen die niet Fok als start pagina heeft, url kopieren en plakken, invoeren, F5 en je ziet het
quote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als je Firefox hebt kun je de web developer toolbar downloaden waarmee je de referrers kunt uitschakelen.
Maar het is natuurlijk makkelijker als het plaatje op een andere locatie wordt geupload
[afbeelding]
Mag ik u dankenquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
of je tikt bij Firefox gewoon about:config in de adresbalk, zoekt op referer en verandert de waarde daarvan in een 1.
Dan heb je nooit meer imageshack gezeik.
Dat is helemaal makkelijk!quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
of je tikt bij Firefox gewoon about:config in de adresbalk, zoekt op referer en verandert de waarde daarvan in een 1.
Firefoxquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
woooooooquote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef Retuobak het volgende:
Ja hoor mischien volgend jaar kerst ook nogquote:Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef Leonos het volgende:
Word dit spel met kerst denken jullie ook nog online gespeeld?
Want ik krijg hem dan pas
Bij mij alleen bij PGR3 met de welbekende dashboard bug, of met ocrashion (maar dat is dan ook wel een dramatische kutgame wat bugs betreft)quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Loopt de 360 bij jullie ook wel eens vast met dit spel, heb er alleen last van met Vegas ?
Fantastische console iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef Retuobak het volgende:
Mijn 360 loopt ook bij deze game wel eens vast ja.
Maar ook bij andere games
En anders zijn er wel voicechat problemen
Of ligt Live er af
Of zie ik iedereen als offline
Oh ja, die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fantastische console idd
Enige probleem dat ik overigens regelmatig (3 keer in de week) heb is disc read errors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |