raar, ik had hem gisteren al binnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Martijn85 het volgende:
Klote nedgame, ik ga echt nooit meer pre-orderen
Idemquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef bluebit het volgende:
[..]
raar, ik had hem gisteren al binnen.
M'n post was niet duidelijk genoeg?quote:
En een bitch op realisticquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Live gedaan, wat briljant was, maar de SP van het spel is ook echt fantastisch..... mooie graphics en coole controls.
1 a 2 shot is mazzel inderdaad...... maar wel realistischquote:
Ja....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand of je hier ook co-op splitscreen hebt zoals bij GoW?
Vriend komt morgen langs en dan willen we dat ff doen Als ik hem dan heb tenminste
Ok relaxed. Singleplayer co-op moet vanaf nu gewoon standaard in spellen zittenquote:
Helemaal onlinequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:16 schreef -Dries- het volgende:
Je kan ook wel een 360 kopen, speelt misschien iets makkelijker.
Wel excuuuuuuuuuseee mequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:41 schreef sk888er het volgende:
Ik vraag gewoon of ie op die laptop kan![]()
Wil het graag weten want dan ga ik hem nog voor sluitingstijd halen.
Oohw ik zie het nu ook pas dat er overal reserveer staatquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Je moet alleen even wachten tot 15 december.... dan komt hij uit voor PC
Hier ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:19 schreef Martijn85 het volgende:
Heb hem nu ook gister binnen gekregen.
Potverdrie!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Je moet alleen even wachten tot 15 december.... dan komt hij uit voor PC
inderdaad, de singleplayer is echt super.quote:Op zondag 3 december 2006 13:48 schreef Chocobo het volgende:
De SP is echt vreselijk goed. Wat een spel zeg!! In combinatie met de MP is dit echt een must have game.
Eensquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Voor mij is dit de beste Xbox 360 game die ik tot nu toe gespeeld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |