Winkelen anno 2006quote:Op woensdag 29 november 2006 18:23 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Mocht trouwens niet naar binnen bij saturn met me tas, moest hem in een kluisje doen
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mag bij de Makro ook nietAllemaal dankzij mensen die zo nodig moeten stelen.
Jij ook al........... mooi... zie je van het weekend wel ergens in mijn vizierquote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
Net terug van de mediamarkt, en 55 euro lichter
Morgen of maandag dan, dit weekend lukt nietquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook al........... mooi... zie je van het weekend wel ergens in mijn vizier
Als ik een beetje sleutel aan je link zie ik overigs wel een extreme foto staan inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Kom maar opBen er klaar voor.
quote:Rainbow Six Vegas is unquestionably an excellent - and very welcome - return to form for the series. It's a crafted, well-rounded package that nails all the fundamentals of what a squad-based shooter should be about, with fantastic controls and great AI making it a consistent pleasure to chip through the campaign. Online - with the right players - it has the potential to be even better, especially in the collaborative modes. To really catapult it into the very highest bracket, Ubisoft still needs to work on a more compelling premise and improve on some of the production values, but otherwise Vegas represents one of the best shooters on the market and deserves to succeed.
8/10
http://lh6.google.com/ima(...)KwHvs/stapindan2.JPG ?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik een beetje sleutel aan je link zie ik overigs wel een extreme foto staan inderdaadLachen gedaan hoor!
Inmiddels heb ik die rotkop al 6x aangeklikt, dank je.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://lh6.google.com/ima(...)KwHvs/stapindan2.JPG ?
Geen dis over mn dochter hequote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef Leonos het volgende:
Is weer is iets anders als [afbeelding]
But anyway (), ik wacht op de kerst met dit spel en mijn xbox
Het is idd geen chocopastaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Dat is toch niet wat ik denk dat het is op je dochters mond he?![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Dat is toch niet wat ik denk dat het is op je dochters mond he?![]()
Mij niet gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 19:28 schreef Bastard het volgende:
Ik wil meer user gezichten hier zien dammit!
Heb je hem nog niet binnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Martijn85 het volgende:
Klote nedgame, ik ga echt nooit meer pre-orderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |