Tips?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
maar tactisch en rustig spelen is helemaal niet leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
Ga dan maar niet met mij in één team zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
ik vind dat heerlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
Precies, net zoals in het echtquote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Consider it donequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Zijpie het volgende:
voeg me anders even toe op Live dan kunnen we het samen een keer flikken
Gijs wij zitten veel in de lobby straks....quote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker GD ge-owned vanavond
nee, das andersomquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?
Hoe zit dat nu met die cam achievement? Voordat je je hoofd op een character kan gooien moet je eerst die achievement halen? Klopt dat? Hoop dan wel dat je je bestaande MP gebouwde character kan editen en niet overnieuw hoeft te beginnen.
Ohhh,... gelukkigquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, das andersom
Je krijgt een achievement als je je hoofd een karakter plakt
Lachen kikker inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Totaal off-topic, maar ik moest lachen.
Proest... dat zijn wij straks Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Totaal off-topic, maar ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |