abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42801633
Ik heb dus gisteren mijn ballen geschoren met de veet schuim van mijn zusje.

Ik dacht van huh? Scheren zonder mesje? Dan moet je ze met veet en een scheermesje helemaal deftig kaal krijgen.
Ik kwakte dus die schizzle op mijn ballen, en direct voelde ik het al gaan branden. Maarja voor een extreem kale zak moet je maar wat over hebben dacht ik. 1 maal de veet van mijn ballen te hebben afgewassen, ging het alweer een stukje beter. Maar wat schetst mijn verbazing net? Mijn ballen zijn helemaal rood!!

Veet.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42801673
je kan pas echt lachen als je de Veet voor mannen gebruikt of je laat ze gewoon harsen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:59:41 #3
97348 Matness
Matt about you
pi_42801688
haha, dioe troep moet je ook helemaal niet gebruiken joh
gewoon onder de douche, met een scheermesje
pi_42801770
Wel eens van een gebruiksaanwijzing gehoord ?
Ergens op die bus staat in heel kleine lettertjes dat je het niet op geslachtsdelen moet gebruiken.

Owww wacht ! Je bent man die doen altijd pas achteraf de handleiding lezen.
Verdiende loon dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42801802
Whehehe of dat spul op je tepels doen om je borsthaar te verwijderen is ook niet helemaal aangenaam, zo ik gehoord heb van een niet al te snuggere vriend.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42801814
Echte mannen scheren met een scheermes.
pi_42801818
ben ik ff blij met jou... ik doe altijd scheren.... en een vriend van me zei dat hij het met veet doet...

dus dat wilde ik ook gaan doen.....

jij behoed mij daar nu net voor!
pi_42801836
hahahahahaha! HAHAHAHAHAHAHA!
ROFL!

OH MY GOD!

hilarisch was dat!

Thanks!
I am the Alpha and the Omega
pi_42801881
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Ergens op die bus staat in heel kleine lettertjes dat je het niet op geslachtsdelen moet gebruiken.

Verdiende loon dus.
Kom jij de brand er even uitmasseren?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:07:14 #10
97348 Matness
Matt about you
pi_42801895
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Kom jij de brand er even uitmasseren?
smeer er wat tijgerbalsem op, dat koelt wel
pi_42801913
hahah.

Dat is raar.....Mijn motto is juist " Veet is your friend" serieus.

Ik gebruik het nu een half jaar ofzo, en nooit ergens last van.....en HIJ ziet er weer gewassen en geschoren uit, om door een ringetje te halen :-)

Voorheen ook altijd met eeen mesje aan het kloten geweest, en daarvan gaat het pas jeuken/bloeden etc.

In de gebruiksaanwijzing (die heb ik dus wel eerst gelezen) staat ook dat je het eerst op een klein stukje huid moet proberen i.v.m irritaties.

Blijven oefenen jonge, blijven oefenen.
pi_42801952
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef rival het volgende:
ben ik ff blij met jou... ik doe altijd scheren.... en een vriend van me zei dat hij het met veet doet...

dus dat wilde ik ook gaan doen.....

jij behoed mij daar nu net voor!
Je hebt ook gewone Veet in een tube, dat is heel wat anders.

Dit schuim is echt smerig gemeen spul Het kan echt ALLEEN op je benen, je moet best hard schrapen met dat ding dat erbij zit nl. Niet tof.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42801972
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef Grote-Smurf het volgende:
hahah.

Ik gebruik het nu een half jaar ofzo, en nooit ergens last van.....en HIJ ziet er weer gewassen en geschoren uit, om door een ringetje te halen :-)

Voorheen ook altijd met eeen mesje aan het kloten geweest, en daarvan gaat het pas jeuken/bloeden etc.

In de gebruiksaanwijzing (die heb ik dus wel eerst gelezen) staat ook dat je het eerst op een klein stukje huid moet proberen i.v.m irritaties.

Wat kost je per uur? Dan mag je even langs komen om het mij te leren.
pi_42801976
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef Grote-Smurf het volgende:
hahah.

jeuken en bloeden als jij je zak scheert met een mes?
Dan kun je gewoon niet scheren mejn!
I am the Alpha and the Omega
pi_42802012
Ten eerste;auauauauauauauwwww.........!!!!!!!
Het was al een pleurisbrandend gevoel op mn buik,kun je nagaan.
Gewoon eerst tondeuse erop en als je echt helemaal wil gaan met een NORMAAL scheermesje (dus niet MES,maar een gilette in zo'n houder of zo) erlangs.
Vergeet niet meteen in te smeren met iets vettigs (MASOCHISTEN gebruiken dus tijgrbalsem,maar pas op voor jodelneigingen ) en probeer je nog niet aan te kleden,anders helpt het niet.
pi_42802027
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dit schuim is echt smerig gemeen spul Het kan echt ALLEEN op je benen, je moet best hard schrapen met dat ding dat erbij zit nl. Niet tof.
en dat spul uit die tube gebruik je voor de gevoelige plekken?
pi_42802066
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik werd anders ook niet vrolijk van die meuk in die tube. (weet niet meer hoe het heet, van die irritante reclame: spul op je benen smeren, 3 minuten in laten werken en met het sponsje weghalen)
Ik heb niet echt een gevoelige huid maar m'n benen werden daar alleen maar rood van, alles jeukte en de haartjes waren bij lange na niet weg Voortaan weer lekker ouderwets nat scheren met een mesje
pi_42802070
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef BossFight het volgende:

[..]

jeuken en bloeden als jij je zak scheert met een mes?
Dan kun je gewoon niet scheren mejn!
bloeden weten ik niks vanaf.. maar wel van jeuken.... maarja.. dat is pas na 1 of 2 dagen.. en dat komt door de stoppels dus ga er vanuit dat dat er nog steeds is als je veet gebruikt!
pi_42802092
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Wat kost je per uur? Dan mag je even langs komen om het mij te leren.
Helaas ben ik niet te huur.......probeer het eerst eens op een ander stukje huid ofzo....als het nog brand zou ik er mee stoppen.....

Ik laat het een minuut of 4 á 5 zitten, en het gaat er dan probleemloos af.
pi_42802137
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef rival het volgende:

[..]

bloeden weten ik niks vanaf.. maar wel van jeuken.... maarja.. dat is pas na 1 of 2 dagen.. en dat komt door de stoppels dus ga er vanuit dat dat er nog steeds is als je veet gebruikt!
Volgens mij is het zo, wanneer je het regelmatig scheer/waxt/Veet je er steeds minde last van hebt, van die jeuk bedoel ik dan......

VEET IS YOUR FRIEND
pi_42802145
Ik zag de TT en moest gelijk al hard lachen.
Dat dat nog niet algemeen bekend is.
pi_42802263
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef ondeugend het volgende:

Verdiende loon dus.
Op zijn flesje staat het in het Russisch (of wat is het) dus tja
pi_42802289
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik werd anders ook niet vrolijk van die meuk in die tube. (weet niet meer hoe het heet, van die irritante reclame: spul op je benen smeren, 3 minuten in laten werken en met het sponsje weghalen)
Ik heb niet echt een gevoelige huid maar m'n benen werden daar alleen maar rood van, alles jeukte en de haartjes waren bij lange na niet weg Voortaan weer lekker ouderwets nat scheren met een mesje
Ja dat sponsje Aaahhhhhrrrr

Ik heb nu de goedkoopste tube van het Kruidvat, stinkt even hard als de Veet en werkt even goed (of slecht). Bij mij gaan alle haren ook nooit weg, zeker niet op plekken die ik eerst schoor (haar is daar veel te stug). Begin september heb ik mijn bikinilijn geharst...... ik heb nu nog wondjes ervan Stomme ingroeiende stugge k*tharen.

Dus nu scheer ik maar weer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42802341
Wat een kuttopics open jij zeg.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:25:34 #25
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_42802445
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:21 schreef dawg het volgende:
Wat een kuttopics open jij zeg.
Maak er maar een klote topic van, en het klopt volledig
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')