Kom jij de brand er even uitmasseren?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Wel eens van een gebruiksaanwijzing gehoord ?
Ergens op die bus staat in heel kleine lettertjes dat je het niet op geslachtsdelen moet gebruiken.
Owww wacht ! Je bent man die doen altijd pas achteraf de handleiding lezen.
Verdiende loon dus.
smeer er wat tijgerbalsem op, dat koelt welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kom jij de brand er even uitmasseren?
Je hebt ook gewone Veet in een tube, dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef rival het volgende:
ben ik ff blij met jou... ik doe altijd scheren.... en een vriend van me zei dat hij het met veet doet...
dus dat wilde ik ook gaan doen.....
jij behoed mij daar nu net voor!
Wat kost je per uur? Dan mag je even langs komen om het mij te leren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef Grote-Smurf het volgende:
hahah.
Dat is raar.....Mijn motto is juist " Veet is your friend" serieus.
Ik gebruik het nu een half jaar ofzo, en nooit ergens last van.....en HIJ ziet er weer gewassen en geschoren uit, om door een ringetje te halen :-)
Voorheen ook altijd met eeen mesje aan het kloten geweest, en daarvan gaat het pas jeuken/bloeden etc.
In de gebruiksaanwijzing (die heb ik dus wel eerst gelezen) staat ook dat je het eerst op een klein stukje huid moet proberen i.v.m irritaties.
Blijven oefenen jonge, blijven oefenen.
jeuken en bloeden als jij je zak scheert met een mes?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef Grote-Smurf het volgende:
hahah.
Dat is raar.....Mijn motto is juist " Veet is your friend" serieus.
Ik gebruik het nu een half jaar ofzo, en nooit ergens last van.....en HIJ ziet er weer gewassen en geschoren uit, om door een ringetje te halen :-)
Voorheen ook altijd met eeen mesje aan het kloten geweest, en daarvan gaat het pas jeuken/bloeden etc.
In de gebruiksaanwijzing (die heb ik dus wel eerst gelezen) staat ook dat je het eerst op een klein stukje huid moet proberen i.v.m irritaties.
Blijven oefenen jonge, blijven oefenen.
en dat spul uit die tube gebruik je voor de gevoelige plekken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je hebt ook gewone Veet in een tube, dat is heel wat anders.
Dit schuim is echt smerig gemeen spulHet kan echt ALLEEN op je benen, je moet best hard schrapen met dat ding dat erbij zit nl.
Niet tof.
Ik werd anders ook niet vrolijk van die meuk in die tube. (weet niet meer hoe het heet, van die irritante reclame: spul op je benen smeren, 3 minuten in laten werken en met het sponsje weghalen)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je hebt ook gewone Veet in een tube, dat is heel wat anders.
Dit schuim is echt smerig gemeen spulHet kan echt ALLEEN op je benen, je moet best hard schrapen met dat ding dat erbij zit nl.
Niet tof.
bloeden weten ik niks vanaf.. maar wel van jeuken.... maarja.. dat is pas na 1 of 2 dagen.. en dat komt door de stoppels dus ga er vanuit dat dat er nog steeds is als je veet gebruikt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
jeuken en bloeden als jij je zak scheert met een mes?
Dan kun je gewoon niet scheren mejn!![]()
Helaas ben ik niet te huur.......probeer het eerst eens op een ander stukje huid ofzo....als het nog brand zou ik er mee stoppen.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat kost je per uur? Dan mag je even langs komen om het mij te leren.
Volgens mij is het zo, wanneer je het regelmatig scheer/waxt/Veet je er steeds minde last van hebt, van die jeuk bedoel ik dan......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
bloeden weten ik niks vanaf.. maar wel van jeuken.... maarja.. dat is pas na 1 of 2 dagen.. en dat komt door de stoppels dus ga er vanuit dat dat er nog steeds is als je veet gebruikt!
Op zijn flesje staat het in het Russisch (of wat is het) dus tjaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef ondeugend het volgende:
Wel eens van een gebruiksaanwijzing gehoord ?
Ergens op die bus staat in heel kleine lettertjes dat je het niet op geslachtsdelen moet gebruiken.
Owww wacht ! Je bent man die doen altijd pas achteraf de handleiding lezen.
Verdiende loon dus.
Ja dat sponsjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik werd anders ook niet vrolijk van die meuk in die tube. (weet niet meer hoe het heet, van die irritante reclame: spul op je benen smeren, 3 minuten in laten werken en met het sponsje weghalen)
Ik heb niet echt een gevoelige huid maar m'n benen werden daar alleen maar rood van, alles jeukte en de haartjes waren bij lange na niet wegVoortaan weer lekker ouderwets nat scheren met een mesje
![]()
Maak er maar een klote topic van, en het klopt volledigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |