Net of ze van Blackburn winnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:42 schreef Fetai het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de kansen van Feyenoord in de UEFA cup na afgelopen donderdag? Persoonlijk denk ik dat Feyenoord nu een heel grote kans maakt om door te gaan, nadat FC Basel en Wisla Kraków verloren hebben. Bij de winst op Blackburn zouden ze toch al vrij zeker van de volgende ronde moeten zijn.
Al verliezen we van Blackburn... als Nancy gewoon wint van Basel staan we er nog steeds minstens zo goed voor.quote:
Daarom, je kan makkelijker van Wislaw Krakow winnen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:56 schreef Fetai het volgende:
[..]
Al verliezen we van Blackburn... als Nancy gewoon wint van Basel staan we er nog steeds minstens zo goed voor.
Maar om nou tot op het laatste moment te wachten.... Dat is niet goed voor mijn hartquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarom, je kan makkelijker van Wislaw Krakow winnen.
Och, bewaar je het mooiste moment voor het laatstquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Maar om nou tot op het laatste moment te wachten.... Dat is niet goed voor mijn hart![]()
Nog maar 26 dagen te gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
We plaatsen ons gewoon in Nancy. Wordt een gezellige puinhoop daaro![]()
Ik denk dat we ons pas in Kraków zullen plaatsen... als we dat al doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
We plaatsen ons gewoon in Nancy. Wordt een gezellige puinhoop daaro![]()
Ag je snapt me welquote:Op zondag 5 november 2006 20:37 schreef Erasmusch het volgende:
We spelen niet in Krakow
in het centrum van de stad. En die hebben we nu gevonden....quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
F1 he
Er zijn er 3 in Nancy, waarvan 1tje redelijk in het centrum geloof ik. Al kaarten?quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in het centrum van de stad. En die hebben we nu gevonden....
jah het is voor mijn broertje en die heeft al kaartenquote:Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er zijn er 3 in Nancy, waarvan 1tje redelijk in het centrum geloof ik. Al kaarten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |