upgrade dan naar winxp?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef daReaper het volgende:
waarom werkt dat kutprogramma niet op Win2k?? Ik kan echt geen reet meer met dit kut-os tegenwoordig
iedereen loopt te zeiken over activeX damn..quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alsof Firefox niet over veiligheidslekken beschikt, dat risico loop je gewoon altijd als je Windows draait.![]()
Nadeel van IE is dat het nog stééds met dat crap-Active X werkt, en dat was gewoon het eerste wat ze uit 7 moesten halen.
windows 2000 is zo 1999...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef daReaper het volgende:
waarom werkt dat kutprogramma niet op Win2k?? Ik kan echt geen reet meer met dit kut-os tegenwoordig
ik probeer ook sinds de installatei die menubar boven me adresbalk te krijgen, wat gewoon niet lukt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:13 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee, hoe ik de menubar omhoog kan krijgen?
En ook hoe ik de homebar hoger kan krijgen?
gofterredomme, ie, werk nou mee... anders flikker ik je er uit..
Kost goud geld. Nee, ik wacht wel op Windows Fisterquote:
BWHAHAHAHAHAHAQHAHHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef daReaper het volgende:
[..]
Kost goud geld. Nee, ik wacht wel op Windows Fister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.registry hackquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer ook sinds de installatei die menubar boven me adresbalk te krijgen, wat gewoon niet lukt...
edit:
http://discussions.virtualdr.com/showthread.php?t=212275
even klooien dus...
het is dat ik liever alles geupdate heb...
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2006 14:22:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb het even met een illegale versie van WinXP geprobeerd (en vreemd genoeg vond M$ dat hij gewoon legaal was), maar op de een of andere manier liep dat kut XP binnen de korste keren zo traag - bleef af en toe hangen enzo - dat ik maar weer teruggestapt ben op mijn Win2k installatie, die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen loopt... Ik heb XP dus afgezworen, en wacht nu geduldig op FisterTrotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef daReaper het volgende:
[quote]Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
BWHAHAHAHAHAHAQHAHHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHwat zijn je systemspecs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb het even met een illegale versie van WinXP geprobeerd (en vreemd genoeg vond M$ dat hij gewoon legaal was), maar op de een of andere manier liep dat kut XP binnen de korste keren zo traag - bleef af en toe hangen enzo - dat ik maar weer teruggestapt ben op mijn Win2k installatie, die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen loopt... Ik heb XP dus afgezworen, en wacht nu geduldig op Fister
en mschol, thanks van de reghack!![]()
![]()
Toen:quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat zijn je systemspecs?
en mschol, thanks van de reghack!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |