Hoezo een carrière overzicht? Interessante dubbelaar!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
Robbie Williams: And Through It All - Robbie Williams 1997-2006 (2 Disc Set) - DVD Region 2
![]()
EUR 18.99
release-/verzenddatum:
Monday 13 Nov
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1052263&subcat=region2
Klopt ook wel. Ik koop allesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Mmm, al die vrouwen kopen dat ding natuurlijk weer zonder te luisteren. Ik zie hem in iedergeval geen Arena volkrijgen als hij dit gaat uitvoeren live. Maar misschien wil hij dat ook niet meer? Of zijn jullie wel allemaal zo enthousiast over deze nieuwe cd? Mijn vrouw is een echte Robbie fan en vind dit echt afschuwelijk.
jup, tot middernacht geloof ik. Vanmiddag begonnen rond 12 uur geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef superhaagie het volgende:
ehh, is t nu nog?
Rustig maar heb het al weggehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
ey gast...dat is de programmering van 2005
Ja, wat is je punt? Daarvan staan er twee op Rudebox en het is trouwens niet de eerste keer dat ze samenwerken. Robbie is groot PSB-fan, deed al eerder een PSB cover, PSB-zanger deed backing vocals op No Regrets, etc.quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef nipeng het volgende:
Een gezamelijk nummer van Robbie en de PSB.![]()
Geen idee, zag het staan in de nieuwe tv/gids. Deze gaat maar tot 1 dec. Het word uitgezonden op 5 december, er staat alleen 20.30 Robbie Williams Concert. Verder niets.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef superhaagie het volgende:
Zal dat niet het concert zijn van Leeds weer?
Of is het een nieuw concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |