abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 oktober 2006 @ 22:21:01 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42787779
Vervolg van: Dreumes en peutertopic deel 45

Dreumesjes:

24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air

Peuters:

31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x

Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:18 schreef Sjeen het volgende:
En verven Melonovy, is dat een idee? En stoer gekleurde bloemetjes dekbedovertrek

[ Bericht 2% gewijzigd door E.T. op 31-10-2006 12:54:20 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42788048
Ik ga voor ruilen en anders maar een stoer ventje onder een roze bloementjes dekbed!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_42788676
Ha een vers topic
Saartje
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:11:29 #4
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_42793389
Melonovy; ik hoop dat mijn stoere jongen me later niet gaat haten omdat ik nu soms toegeef aan zijn grillen en grollen om ook een 'taatje' staartje te hebben. Al zet ik 'em dan wel als een eenhoorn op zijn hoofd, hoor. Hij is helemaal gelukkig met de buggy van zijn zus en haar popjes. En ohja, roze staat hem ook nog eens een keer enorm goed. Maar die krijgt hij dan weer net niet. Behalve incidenteel een pyjama 's nachts. Daar heeft Liz een patent op en dat laat ik lekker zo.
Als Yoram maar lekker warm slaapt. En om met mijn vader te spreken: 's Nachts heb je toch de ogen dicht! Maar dat gaat hier niet voor iedereen op, lees ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Smirre op 19-10-2006 21:25:44 ]
pi_42795549
Allereerst, Sara heeft goed geslapen vannacht Gisteravond was ze bij vrienden van ons hier om de hoek, omdat manlief en ik tegelijk moesten werken (komt dus bijna nooit voor). Om 22:15 hebben we d'r opgehaald, nog wat melk gedaan en hier weer in bedje gelegd, niets meer gehoord!
Nou heeft ze dit laatst ook 2 nachten goed gedaan, dus we wachten nog even af. Vanavond slaapt ze bij mijn schoonouders, zodat wij hoe dan ook nog even kunnen bijtanken.
We gaan sowieso vandaag haar bedje verplaatsen, lukte gisteren niet omdat de kast ook verplaatst moet worden en ikke niet zo sterk ben in m'n eentje
Chacama, goed idee, wanneer dit nog langer duurt gaan we idd denk ik opa en oma eens vragen om hier een avondje te komen!
Leah, we hebben eergisteren een extra dekentje geprobeerd, maar gaf geen resultaat helaas. Het is ook nog niet zo koud op haar kamertje.
Rens, Juul klinkt inderdaad als Sara, want zodra we Sara naar beneden nemen en haar laten spelen valt ze binnen een uur weer in slaap! Ik houd me er ook maar aan vast dat het een fase is. Zoals afgelopen nacht slaapt ze dan wel weer goed...Thnx meid, zie in ieder geval veel herkenning met je verhaal

Allemaal onwijs bedankt, zitten echt nog tips tussen die we kunnen proberen, dus we gaan gewoon verder Thnx lieverds
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42795724
fuente, als 't nu goed gaat kun je 't bedje misschien toch nog maar beter gewoon even laten staan waar 't staat? heerlijk trouwens dat 't vannacht goed ging!

haha melonovy, kan jou 't schelen inderdaad. smirre, hier ook een jongen met af en toe een palmboom-staartje bovenop hoor. ik denk dat ze 't je later eerder kwalijk nemen als het nooit mocht.
pi_42796291
Fuente, fijn dat Sara goed heeft geslapen!

Amber lag er gister om 22.00 uur in. Vannacht is ze een paar keer wakker geweest en uiteindelijk bij ons in bed in slaap gevallen. Heb haar toen overgeheveld en toen ging ze piepen. Heb een t-shirt vna mij hij haar gelegd en toen ging het goed. Om half 7 was ze wel even aan het mekkeren maar om 8.45 heb ik haar maar wakker gemaakt..

Ik vind het heel lastig dalijk in de winter. Ik denk dat ik maar een combisleeper aan moet gaan schaffen. Amber beweegt heel dat bed door dus ik durf geen dekentje te gebruiken, veel te bang dat ze eronder komt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:20:10 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42797651
Cas heeft een Pooh-tas met hartjes en roze voering. Echt knalroze.
En Léon wil ook graag 'lip' hebben. (lippenstift) Uiteraard vertel ik dit niet allemaal aan mijn Alpha-mannetje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 11:27:02 #9
81992 Githa
pi_42799237
Maar een dekentje kan geen kwaad hoor ( geen dekbed dus hé) dat frommelt wel mee en vaak liggen ze er toch boven op en mocht ze er onder komen dan kan ze er toch voldoende zuurstof doorkrijgen, daarom ook een dekentje en geen dekbed.
Jordy heeft ook een dekentje, maar hij ligt ook altijd in de moeilijkste posities in bed en nooit onder het dekentje, hij heeft wel een slaapzak aan, maar ik ga geen combisleep aanschaffen, als hij het koud heeft zal hij best wel het dekentje opzoeken.......denk ik
pi_42811728
We hebben weer eetproblemen hier ... Noa wilde tot voor kort nog wel gevoerd worden, maar wil nu persé zelf eten en heeft dan na een paar hapjes (waarbij ze met haar vingers flink in het eten zit) 'genoeg' gehad. Toen we haar voerden hadden we dat probleem helemaal niet, het laatste stukje mocht ze dan zelf eten en dan ging dat goed. Nu wil ze alles zelf eten maar houdt dus op na een paar happen.

Een paar nachten geleden had ze hierdoor zo'n honger dat ze elke keer wakker werd en ging huilen. Ik had eigenlijk zoiets van: had je maar moeten eten, maar heb haar uiteindelijk toch maar een papfles gegeven. Maar ja, daar heb ik niet echt veel zin in vannacht. Dan maar vanavond alvast een papfles geven??!! Dat is al helemaal tegen mijn principe in...maar goed, normaal gesproken ben ik helemaal niet streng met het eten, want ze eet eigenlijk altijd goed. Nu dus niet. Streng zijn helpt ook helemaal niet, ze zit nu in haar stoel te huilen omdat ze er niet uit mag van mij...ik weet anders ook niets. elke keer als ze gaat huilen vraag ik of ze dan gaat eten, maar ze zegt elke keer 'nee'. De rest van de dag heeft ze erg goed gegeten dus het ligt er niet aan dat ze niet lekker is o.i.d. ...

Weet eigenlijk gewoon niet goed wat nu te doen, dit is al een paar dagen aan de gang en ik word er behoorlijk gefrustreerd van. Iemand een tip?
pi_42811981
Suzanna, tot voor kort ging het hier altijd zo. Omdat we niet anders gewend waren was het eigenlijk ook geen probleem. Luuke krijgt nog steeds een flesje melk voor het slapen gaan. Soms gaat íe op, soms niet. Om te zorgen dat ze toch voldoende binnen krijgt geef ik haar vaak rond 16.30 een stuk komkommer of tomaat. Dan heeft ze al een stuk groente binnen. En ons wondermiddel als het eten een paar dagen heel slecht is gegaan: Lasagna! Een grote zak groente erin, en eten maar. Ze vind het zo lekker smaken dat het niet uitmaakt wat erin zit. Misschien heeft Noa ook een lievelingsgerecht waar je meer of verschillende groente in kan stoppen?

Als ze slecht gegeten heeft geef ik haar ipv of naast het toetje extra fruit. Gewoon voor mijn eigen gevoel.
Ze hoeft niet te eten als ze niet wil en ook als ze niets gegeten heeft krijgt ze een toetje. Gewoon omdat ik haar niet wil belonen dmv eten en ook om er geen strijd van te maken. Ik ben bang dat het anders een groot probleem gaat worden wat dagelijks terugkomt.

Veel succes hoor, want ik weet hoe vervelend en moeilijk het soms voelt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42815651
Ik heb vanmiddag zo gelachen om Amber.

Ik stond in de keuken, we hebben een split level, keuken is hoger en Amber stond tegen de rand aan. Mevrouw is helemaal gek van vogels in vanuit de keuken kijken we op een grote zendmast waar altijd wel vogels zitten, net zoals vanmiddag. Ze was al aan het wijzen dus ik deed de lamellen open. Vond ze helemaal geweldig. Wijzen en roepen en zwaaien naar de vogels, zo lief!!

En ze geeft ook elke keer van alles aan ons. Vanavond had ze gegeten en kreeg ze nog een stukje stokbrood. Halverwege hoefde ze niet meer en toen ging ze het aan me geven, zo lief!

Michel kwam thuis en toen kroop ze naar de trap en moest heel hard lachen toen ie thuis kwam. Hij deed het hekje open en ze ging 'm gelijk knuffelen... Mijn kleine moppie is lief
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 20:40:48 #13
81992 Githa
pi_42816116
Wat lief Vicky
Ik kwam vanavond thuis en Jordy dook achter de tafel met zijn vingertje voor zijn mond "sssst!"
pi_42816720

Micha had deze week paar late diensten, dus 's ochtends thuis en uitslapen. Noah vond dat erg leuk en interessant en riep dus steeds om papa en steeds even gluren hoe lag te slapen. Dus ik steeds "ssst papa slaapt" wta Noah dan nadeed. Dus gisteren stonden we in de gang bijna klaar om naar de creche te gaan en Noah (uit zichzelf) "ssssst papa" om het een halve minuut later compleet te vergeten en redelijk hard te gaan roepen om/over dingen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 oktober 2006 @ 21:06:04 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42816897
Suzanna, een tip die misschien werkt: laat haar zelf eten maar stop gewoon af en toe een hap in haar mond vanaf een ander lepeltje. Geen aandacht aan besteden, gewoon tussen het praten door af en toe een hap erin schuiven. Vaak gaat het goed als je het maar ongemerkt en als vanzelfsprekend doet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42817193
Vicky, wat leuk he Zo propt Sara altijd haar flesje bij ons in de mond, papa en mama moeten dan ook drinken, hetzelfde met brood, ze heeft de grootste lol als ze dit aan ons kan voeren

Suzanna, wat Rewimo zegt helpt hier inderdaad ook. Sara wil zelf eten maar krijg niks op de lepel, en wij mogen het ook niet eerst opscheppen voor d'r. Dus geven we haar een lepel en houden we er zelf ook 1

Sara is trouwens helemaal maf van pesto. Ze kreeg een tijd terug voor het eerst pasta pesto van ons, ik nog helemaal voorzichtg doen, minder pesto voor haar enzo. Inmiddels eet ze het gewoon helemaal mee, en bunkeren joh! Wij aten vandaag shoarma, Sara een pasta pesto'tje, die ging dus helemaal op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42819149
Fuente grappig he die sterk uitgesproken smaken van kinderen. Zo is Jans helemaal weg van shoarmasaus (bleh)

Vandaag Jans lekker thuis gehad en samen met mijn moeder en mezelf naar het thuincentrum geweest (weer) De buien van haar komen volgens mij toch echt van haar gevoel van bij me willen zijn. Nu ze deze week wat extra aandacht heeft gekregen ging het ineens veel beter. Ik ga daar dus in het vervolg wat beter op letten.

Wat ook helpt (tip voor de andere moeders) als je een naughty chair aanschaft, zorg er dan voor dat die vooral lekker zit. En leg boekjes en koekjes in de buurt.
Het aantal minuten keer je leeftijd he.
Ik mocht vandaag al heerlijk 36 minuten op de gang zitten. Wat een rust
Die nanny die is zo gek nog niet

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 19-10-2006 22:32:45 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42819954
hahaha jessie. goed idee! ik dacht eerst 'huh, wat nou koekjes in de buurt!? ' maar 'k heppem!
pi_42820224
suzanna, het beste werkt toch echt er totaal geen aandacht aan te besteden (aan dat weinig eten). ze voelen haarfijn aan dat dat een mooi machtsmiddel is. en bovendien komt noa ook in fase dat het vrij natuurlijk is dat ze een tijdlang moeilijk doen over eten en ook met vrij weinig toe kunnen op een dag. mijn CB-arts noemde het 'peuter-anorexia' (niet in de zin van een probleem, maar juist als iets dat zich vrij standaard voordoet in die leeftijdsperiode en waar je dus juist niet teveel over in moet zitten) en waarschuwde me er voor om dan al te veel te gaan compenseren met tussendoortjes of andere extraatjes. maar zo'n flesje melk voor het slapen gaan zal toch niet zoveel kwaad kunnen lijkt me. en wat lishe ook zei: soms werkt wat vroeger eten beter, omdat ze dan minder moe zijn. of haar een beetje betrekken bij 't eten maken door alvast een stukje wortel oid te geven, of dat ze je mag helpen om de groente te wassen bijvoorbeeld.
pi_42820225
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef bixister het volgende:
hahaha jessie. goed idee! ik dacht eerst 'huh, wat nou koekjes in de buurt!? ' maar 'k heppem!
Hoe lang moet jij er op Bix?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42820243
ik mag 2 minuten langer dan jessie!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:37:37 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42820261
Saskia is in de ban van een film:
"Inne naam vanne hunder bunder bos, ga ik je vangen!!!!"

Pooh's Lollifanten film .. al heeft ze 'm deze week nog niet gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42820376
Maar jou naughty chair zit vast niet zo lekker. En jij hebt er geen koekjes en boekjes naast liggen Bix (jaloers is op die 2 extra minuutjes)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42820418
nee, koekjes zijn momenteel inderdaad uit den boze. maar boekjes zat hoor!

en haha ik ken de film niet maar 't klinkt vast erg grappig uit de mond van zo'n klein meisje ET.
pi_42827634
Sara heeft vannacht bij opa en oma geslapen, en daar is ze voor 0:00 een aantal maal wakker geweest met hartverscheurend huilen, net als thuis. Na 0:00 sliep ze gewoon door tot 7:30. Nu moet ik zeggen dat ze inmiddels wel verkouden is, dus het kan daar ook mee te maken hebben gehad. Ze is nu weer thuis en wel lekker vrolijk en gek aan het doen
Ik merk wel dat ze enorm veel leert momenteel, ze zegt nu gericht papa en mama, poes,poes aai enz. Misschien dat het daar ook mee te maken heeft, ze heeft waarschijnlijk echt veel te verwerken.
Gek eigenlijk hoe je dan na 2 nachten goed slapen er weer heel anders tegenaan kijkt.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')