En als het wel tegen je zin was geweest, had je d'r dan aangeklaagd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
En als het nou een vieze oude vent is die je wakker pijpt? Zou je hem dan laten doorgaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dit? als ik wakker wordt en er likt een deerne aan mijn soldatenhelm, dan vind ik dat heerlijk. niet miepen, pijpen is geen sex, dat is onderzocht door clinton.
doe nou ff normaal. nee dan niet, wil je daarmee een punt gaan maken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef sleepflower het volgende:
[..]
En als het nou een vieze oude vent is die je wakker pijpt? Zou je hem dan laten doorgaan?
Maar zij was toch niet sexueel bij mij binnengedrongen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:32 schreef z80 het volgende:
even opgezocht (had je zelf ook gekunt)
Artikel 242
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
dus ja.
indien je tegen je zin gepijpt wordt is dit verkrachting.
ik weet dat hier ook al wat uitspraken over zijn maar die kan ik zo snel niet vinden.
O nee?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
... gepijpt worden is ten eerste geen sex en ten tweede lekker.
Het binnendringen met wat voor voorwerp dan ook in het lichaam.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
volgens mij is dat hooguit aanranding. Was bij verkrachting niet ook penetratie een eis?
Jij zei zelf dat gepijpt worden lekker was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe nou ff normaal. nee dan niet, wil je daarmee een punt gaan maken?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
gepijpt worden is ten eerste geen sex en ten tweede lekker.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dit? als ik wakker wordt en er likt een deerne aan mijn soldatenhelm, dan vind ik dat heerlijk. niet miepen, pijpen is geen sex, dat is onderzocht door clinton.
Maar dan is het ook geen aanranding.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:23 schreef klipper het volgende:
[..]
Als ik het goed vind, dan heeft de wet er geen flikker mee te maken.
het wordt winter.quote:
Moet je wel eerst in detail vertellen hoe dat dan zou kunnen gaan? Hoe ben je overmeesterd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef BigBadPete het volgende:
Dat is mij afgelopen weekend bijna overkomen.
Nu lijkt mij de vraag interessant: Is hier - juridisch gezien - sprake van verkrachting?
Ja, er moet gepenetreerd worden (dat hoeft dus niet met de penis alleen te geschieden, een stok oid kwalificeert ook).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
volgens mij is dat hooguit aanranding. Was bij verkrachting niet ook penetratie een eis?
Zoals gezegd, op grond van de feiten gesteld in de casus, kan direct geconcludeerd worden dat dit geen verkrachting is, en ook geen poging verkrachting trouwens; daar is immers penetratie voor vereist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef Fawn het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in detail vertellen hoe dat dan zou kunnen gaan? Hoe ben je overmeesterd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |