Misschien was het een kerel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik zeg zweden. en ik zeg ook wat een fucking loser ben je. gepijpt worden is ten eerste geen sex en ten tweede lekker.
Niet de betrouwbaarste bron, maar wel correct in deze.quote:Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken.
Het grote verschil met verkrachting is dat bij een verkrachting sprake is van binnendringen van het lichaam en bij aanranding niet.
In de Nederlandse wet staat op aanranding een gevangenisstraf van maximaal 8 jaar. In België is "gewone" aanranding met maximaal 5 jaar strafbaar, maar er zijn allerlei verzwarende omstandigheden (zoals geweldpleging, en trapsgewijs lagere leeftijd van het slachtoffer) waardoor de strafmaat hoger kan uitvallen.
meen je dit? als ik wakker wordt en er likt een deerne aan mijn soldatenhelm, dan vind ik dat heerlijk. niet miepen, pijpen is geen sex, dat is onderzocht door clinton.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef pomtiedom het volgende:
Aanranding.
Owja, dat iets lekker is wilt niet zeggen dat het ook gewenst is. Waarom mag een vrouw wel zich verzetten tegen zoiets maar dient een man het lekker te vinden? Beetje hypocriet. Als een vrouw je wakker pijpt en jij wilt dat niet (om wat voor reden ook) dan kan je haar er dus voor aanklagen. Visa Versa voor een vrouw, maar dan emt beffen i.p.v. pijpen.
En als hij dan zo'n kereltje is van 1.60 m en zijn vrouw is 1.90 m? Als ze hem dan tegen het bed werkt en vastknoopt dan is het nog tegen zijn zin als ie dat niet wilt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef doppelgänger het volgende:
Bij het pijpen stelt de pijper zich ten opzichte van de gepijpte min of meer onderdanig op (in het liefdesspel dan dus he..) de gepijpte heeft als het ware de dominante rol zeg maar.Dus ik vind het maar een raar verhaal.
Platonisch denken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dit? als ik wakker wordt en er likt een deerne aan mijn soldatenhelm, dan vind ik dat heerlijk. niet miepen, pijpen is geen sex, dat is onderzocht door clinton.
ja ik dacht zweden, maar ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef Sandertje21 het volgende:
In Noorwegen was er geloof ik een vrouw voor veroordeeld.
verloren? omdat ik een slippertje van mijn vriendin kan snappen en verwacht dat dit omgekeerd ook zo is? misschien word ik wel heel oud met haar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Platonisch denken.![]()
Jij bent verloren.
Alleen door een andere man is strafbaar, vrouwen altijd goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef BigBadPete het volgende:
Dat is mij afgelopen weekend bijna overkomen.
Nu lijkt mij de vraag interessant: Is hier - juridisch gezien - sprake van verkrachting?
Daar hebben we het niet over.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verloren? omdat ik een slippertje van mijn vriendin kan snappen en verwacht dat dit omgekeerd ook zo is? misschien word ik wel heel oud met haar...
Aanranding, en ookal vind jij het van vrouwen altijd goed, de wet niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Alleen door een andere man is strafbaar, vrouwen altijd goed.
jij stak je pedante handje op naar mij over platonie. ik ben platonisch in liefde, niet altijd in lichaam en geest. jij wel?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over.
We hebben het over het automatisch aannemen dat een sexuele handeling bij een man altijd lekker moet zijn. Zelfs als we aannemen dat yhet zich handeld over een vrouw (hoe knap ze ook mag zijn) dat maakt het niet automatisch lekker of goed. Sommige mensen hechten wel waarde aan principes.
Er zat schijnbaar ooit een of andere knakker op een bankje in een park, maar hij was in slaap gevallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik dacht zweden, maar ik denk dat jij gelijk hebt.![]()
Als ik het goed vind, dan heeft de wet er geen flikker mee te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:11 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Aanranding, en ookal vind jij het van vrouwen altijd goed, de wet niet.
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:19 schreef IkWilbert het volgende:
Wat is er gebeurd? Het hele verhaal graag...
Ik had het over platonisch omdat je het doet voorkomen alsof een man zomaar alle sexuele handelingen moet lekker vinden en accepteren. Das gewoonweg niet zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij stak je pedante handje op naar mij over platonie. ik ben platonisch in liefde, niet altijd in lichaam en geest. jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |