abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18282
Vraagje
heeft er iemand hier ervaring met hulp vragen bij instanties?
hoelang duurt zoiets etc?
BV. met incest, hoelang duurt het voordat zoiets voorbij is?
wordt er snel hulp geregeld etc?

k kan ook gemeeld worden over dit onderwerp..

en weet iemand misschien nog een goede psycho forum?
tnx
en garoeten

pi_18283
mijn ervaring is dat als JIJ te kennen geeft dat je ergens problemen mee hebt of ergens mee zit... instaties zat zijn die open staan, als je hulp nodig hebt, volgt deze zeer snel (te snel???) maar niet slechts subtiele hints geven, DUISELIJKL laten merken.... geloof werkt 't best,

ook niet naar een goede vriend(in)toegaan die wel zal luistewren en het wel zal begrijpen.
NIET DOEN
als er nog iets iis, mail me dirkhooft@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door devilman_ (Datum 20 September 1999).]

maandag 20 september 1999 @ 19:37:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_18284
Incest is helaas nooit voorbij...ok de dader kan misschien gestraft zijn maar het slachtoffer zal het nooit vergeten.
pi_18285
tja,maar als je veel met de juiste personen praat zal 't wellicht helpen met verwerken
  maandag 20 september 1999 @ 22:06:00 #5
28 Simpel
Lurkt meer dan ze post
pi_18286
De beste weg is nog altijd via je huisarts. Die kan je doorverwijzen naar de juiste instanties. Maak wel goed duidelijk wat de problemen zijn, zodat je niet verkeerd gestuurd wordt.
  dinsdag 21 september 1999 @ 01:07:00 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_18287
En hou ook zeker geen dingen achter...daar kan je later alleen maar mee in de problemen komen.
Het zal in het begin moeilijk zijn om er over te praten maar op het eind kan je er veel aan hebben.
Toen ik met een chronische darmontsteking in het ziekenhuis lag had ik er ook veel problemen mee.
Ik lag er al een maandje of 3 en toen zag ik het echt niet meer zitten (niet dat ik ooit aan zelfmoord ofzo gedacht heb (doet pijn))
Ik heb toen hulp van een psychiater gehad omdat ik inmiddels een flink negatief zelfbeeld had (waarom moet mij dat weer overkomen) en het heeft goed geholpen.
Ik ben nou eenmaal de knapste en de beste, daar kan ik ook niks aan doen

[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe (Datum 21 September 1999).]

pi_18288
soorry signe dat ik je even corrigeer, maardatb ik al
pi_18289
Neem een maatschappelijk werk-er(ster)!!!
Die neemt je alles uit handen en dan heb je er minder rompslomp aan wat betekent dat je er MINDER mee bezig hoef te houden.
het is triest dat dit soort dingen nog steeds voorkomen!

[Dit bericht is gewijzigd door Kaasie (Datum 26 September 1999).]

[img]http://www.kaasie.com/images/sig/kaasie11.jpg[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')