Leuke screenshots SEMTEX!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Duffe vraag eigk, maar hoe kom je aan hamsters, vogels etc.?
Ik zie ze in de dierenwinkel, maar die kun je alleen uit hun kooi bevrijden..
Ik weet in ieder geval wat ik er mee kan doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
Een patch om een cheatcode te laten werken? Weet je wel waar een cheatcode eigenlijk voor dient?
Ik blijf dezelfde problemen houden wat de downloads van kleding en haar betreft, ik kan de meesten niet weer in het spel terug vindenquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:41 schreef thewitch het volgende:
[..]
Oke dan verplaats ik alles uit de savedsims naar de downloadmapmaar waar dient die savedsims dan voor?
Heb je wel spullen gedownload die compatibel zijn voor jouw uitbreidingen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:47 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik blijf dezelfde problemen houden wat de downloads van kleding en haar betreft, ik kan de meesten niet weer in het spel terug vinden![]()
Ja want ik kijk altijd of het voor de sims2 bestemd is, ook heb ik alle delen van thesims2,quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je wel spullen gedownload die compatibel zijn voor jouw uitbreidingen?
Ik kan nu ook geen dak meer op mn flat maken omdat ik aan het maximum aantal verdiepingen zit.. ik dacht laatst ergens te lezen dat er een cheat was om het aantal verdiepingen hoger te maken, ik weet dus alleen niet meer waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef poehej het volgende:
Ik wil een ontzettend lijpe flat maken, weet iemand hoe ik meer verdiepingen kan maken? Ik heb nu een kelder, begane grond en een 1e en 2e verdieping maar ik wil er eigenlijk 5
nou.. als ik deze cheat moet geloven kun je een normaal lot omzetten naar een dorm of iets anders..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Troel het volgende:
Uhm, studentenhuizen zijn toch standaardhuizen, die kun je toch niet zelf bouwen?
| 1 2 3 4 | Changes the zoning type of the lot (type) = [residential | community | greek | dorm | secretsociety] |
Ik heb na mijn installatie van pets geen nieuwe hack hiervoor geinstalleerd en bij mij werkt ie gewoon nog wel. Ik weet alleen natuurlijk bij god niet meer welke hack ik hiervoor geinstalleerd had... in ieder geval vermoed ik eentje van modthesims gewoon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
De hack waarbij zwangere vrouwen normale kleding aankunnen, die is EP-gebonden. Die voor OFB was al uit, maar voor Pets geloof ik nog niet. Ik had een nachtleven-versie.
Ok, bedankt. Maar ik geef de hoop nog niet opquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, die opmerking vond ik gewoon grappig.
Een cheat is gewoon erin gezet voor de mensen die het spel testen, zodat ze dingen snel kunnen testen. Dat je bijvoorbeeld wilt testen of leeftijdsovergangen werken, dat je niet eerst het hele spel hoeft te spelen. Ontwikkelaars laten deze cheats meestal gewoon in het spel zitten.
En daarom zal een patch dat dus niet gaan verhelpen, omdat cheats er eigenlijk niet bij horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |