Jaquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik niet, we stonden wel geparkeerd op dezelfde parkeerplaats... Was dat gratis dan?
Ja, was het ookquote:Op zondag 10 december 2006 16:41 schreef Jaguarized het volgende:
Kut, toch wat leuks gemist.Zag er behoorlijk vet uit met die steile helling.
en jij dacht dat die mok voor paps was?quote:
Ik dacht dat ie voor je pa was.quote:Op maandag 11 december 2006 19:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
en jij dacht dat die mok voor paps was?![]()
als je de foto's bedoelde: ja hij vond ze mooi![]()
ik ben de Porsche gek, hij niet...quote:Op maandag 11 december 2006 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie voor je pa was.
Die heb ik ook gemist...quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kon er met een statief nog redelijk goed bij. Alleen jammer dat zoveel auto's zo dicht op elkaar stonden. Ook heb ik die Audi R8 niet gezien.
Ja ik was er donderdag met CybPraetorian, toen was alleen de eerste hal bij ingang Oost druk, daarna viel het wel mee.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist...Ook niet meer aan gedacht toen we daar op de Audi stand waren... Maar je bent vast doordeweeks geweest? Dan is het minder druk, de laatste zondag is het drukste. Altijd lachen, die mensen die om 11:00 's morgens al met een hele bodykit + cheapass basskisten gaan slepen
kijk Jaggie, daarom wilde ik doordeweek heen, maar daar waren we het beide wel over eensquote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ik was er donderdag met CybPraetorian, toen was alleen de eerste hal bij ingang Oost druk, daarna viel het wel mee.Echt hilarisch is dat idd, mensen die de grootste troep kopen....
Al die koplampen ook.
Ja, daar heb ik een hele tijd bij staan kijken! Mooi ding!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/IMG_4487.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
De H&R Mission 400 Porsche (400+ km per uur, 1055 pk)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |