* vliegenmepper zoektquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
sla dood die newbies
klep houden noob!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest ben je als je dit soort threads post. opdonderen met mensen die beter zijn dan newbies.
R&P zit op 10quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest ben je als je dit soort threads post. opdonderen met mensen die beter zijn dan newbies.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest [..] threads
In ONZ moeten newbies zich bewijzen... Je word niet zomaar toegelatenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In ONZ moeten newbies zich bewijzen... Je word niet zomaar toegelaten![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hoe kom je op het waanidee dat je binnen de groep zit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Waarom begin je niet zelf met een antwoord geven ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aangezien de invasie begonnen is wil ik weten wat jullie doel is! Proberen jullie ONZ over te nemen van de oude biogarde ONZinners? Ik wil weten wat jullie van plan zijn met ONZ![]()
Of zijn jullie net als sprinkhanen.. Vreten een heel subforum kaal om daarna door te gaan naar de volgende![]()
n..niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kom je op het waanidee dat je binnen de groep zit?
Of op te tyfen. Nog beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zelf met een antwoord geven ?
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vroeger was het natuurlijk nog moeilijker om toegelaten te worden.
Welkom in ONZ noobquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
Ach kregen die mensen tenminste nog een kans.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden..
Die tijd. Toen was het nog mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |