Kijk even een paar posts naar boven, daar heb ik een link geplaatst, daar zijn foto's te zien van een vrouw die van een hotel naar beneden was gesprongen en head first was geland, denk dat het daarmee wel een beetje te vergelijken is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef Jaytonism het volgende:
* Jaytonism is toch wel benieuwd naar foto's.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Head first word nogal een puinhoop ja
ABSOLUUT NIET KLIKKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KAN, zijn foto's van iemand die head-first is gesproringen, ik heb je gewaarschuwd.
Klik
quote:Groningen - De politie gaat er vanuit dat de man die woensdagmiddag van de Martinitoren is gevallen zich zelf van het leven heeft beroofd. Het gaat om een 30-jarige man uit Ruinerwold. Van een misdrijf is in ieder geval niets gebleken.
De politie heeft op de plaats van het incident zeker twaalf getuigen opgevangen en overgedragen aan medewerkers van Slachtofferhulp. De getuigen zijn kort door de politie gehoord. De traumahelikopter werd nog ingezet bij het trieste incident. De politie zorgde ervoor dat deze veilig kon landen op de Grote Markt. De helikopter kon onverrichter zake terugkeren toen was vastgesteld dat het slachtoffer was overleden. Het onderzoek naar de doodsoorzaak is hiermee nagenoeg afgerond.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Wel jammer dat slachtofferhulp alleen de omstanders opvangt en hem niet
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Wel jammer dat slachtofferhulp alleen de omstanders opvangt en hem niet
Jammer, ze had best nog een gaaf gebit zo te zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Head first word nogal een puinhoop ja
ABSOLUUT NIET KLIKKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KAN, zijn foto's van iemand die head-first is gesproringen, ik heb je gewaarschuwd.
Klik
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig van een afstand....maar dit was de man dus.
Misschien z'n capequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?
Volgens mij is dat bruine aan de voorkant zijn hoofd wat half is weggeslagen ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |