Altijd handig om door te kunnen posten in een vol topic.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen lieve mensen. En bij deze tevens beterschap aan miss_bleu.
Uitsloverquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Altijd handig om door te kunnen posten in een vol topic.
Zou er bijna ook bang voor zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga hem ook even doen , maar ik verwacht dat er gezegd gaat worden dat je al een jaar of 50 niet meer voor Adolf kan kiezen.![]()
quote:
heb je een aantal zaken radicaal anders ingevuld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:42 schreef scarefreak het volgende:
Whahaha 2de keer stemwijzer:
Christenunie
Partij voor de dieren (terwijl ik toch duidelijk tegen dierenrechten in de grondwet ben)
en nu Wilders opeens helemaal onderaan
Ja een paar..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je een aantal zaken radicaal anders ingevuld?
Smurfen of Michiel Smit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef de stemwijzer niet te doen. Ik ga toch voor rechts.
het kan nog erger, ik word naar de SP gestuurdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moest ook Partij voor de Dieren stemmen.
Of D66.
Geen dan gewoon geen advies..
Maorijnissen is okay.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:07 schreef buzzer het volgende:
het kan nog erger, ik word naar de SP gestuurd
quote:
Toch even de test gedaan en ik moet kennelijk ook voor de Partij van de Dieren stemmen. GroenLinks stond tweede, het Ad Bos Collectief (?) derde en de PvdA vierde. En ik was nog wel tegen de rechten van dieren in de Grondwet. Nou ja, niet tegen, maar erg overdreven vind ik het wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of D66.
Mja, dat collectief kwam bij mij ook hoog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch even de test gedaan en ik moet kennelijk ook voor de Partij van de Dieren stemmen. GroenLinks stond tweede, het Ad Bos Collectief (?) derde en de PvdA vierde. En ik was nog wel tegen de rechten van dieren in de Grondwet. Nou ja, niet tegen, maar erg overdreven vind ik het wel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |