Haal die vinger eens uit je neus en doe het zelf, mijn capjes zijn een beetje kleinquote:
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
Haal die vinger eens uit je neus en doe het zelf, mijn capjes zijn een beetje klein![]()
Ik had er nog net een paar. Was met iets anders bezig en mijn koptelefoon lag nog op de bank dus ik wist niet wie het voor moest stellen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:17 schreef APK het volgende:
Ah, ik zie dat NorthernStar ook weer bezig is.
Hiermee zou het moeten lukken, je capt dan alleen het geselecteerde beeld en kunt hem ook onder een andere toets zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.
Maar kleintjes zijn ook goed hoor, vraag maar aan Etienne.![]()
Ok, maar zodra er anderen zijn met grotere dan is mijn kleintje exitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.
Maar kleintjes zijn ook goed hoor, vraag maar aan Etienne.![]()
Ik zal het morgen even proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Hiermee zou het moeten lukken, je capt dan alleen het geselecteerde beeld en kunt hem ook onder een andere toets zetten.
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
Plaats jij de caps in het streamverslagentopic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |