denk ook niet dat sem erg zal janken als mies eruit is. andersom daarentegenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch kunnen verwachten dat Tijn Mies op de bank zou zetten ! Dus er valt voor Sem niks te Janken als Mies eruit zou gaan.
Waarom verkloten? Ze hebben alle opdrachten gehaald onderhand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geleuf er niks van, BB laat ze gewoon lekker tot morgenmiddag slapen en dan krijgen we een 24-uurs opdracht die ze makkelijk kunnen halen maar waarschijnlijk verkloten.
ja maar zet hij hem nu niet in heeft hij hem nog wel achter de hand om hem dan wel in te zetten,maja tijn verwacht zelf niet denk dat als hij hem niet gebruikt hij een hele grote kans maakt te mogen blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef saa het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt er is toch niet dé oplossing, als hij 'm niet inzet en Sem en hij blijven erin wordt hij ook weer op de bank gezet.
Ik denk dat als hij hem nu aan Micheline geeft dat het dan vooral om Marcia en Micheline zal gaan, mja je weet het nooit met Hummie.
Ik denk dat Sem net iets feller zal zijn, het is zijn liefje die gaat tenslottequote:
Maar die is ook genomineerd, ze hebben er gewoon niet zo slim over na gedacht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo. Misschien hadden ze gehoopt dat hij Jeroen zou nomineren.
Niet allemaal en het was gewoon even een voorgevoel. Ik denk trouwens dat de groep met Tijn, Jeroen en Micheline gaat winnen (dat was de groep wat ik me zo herinner?).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom verkloten? Ze hebben alle opdrachten gehaald onderhand.
jup dat is de groepquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet allemaal en het was gewoon even een voorgevoel. Ik denk trouwens dat de groep met Tijn, Jeroen en Micheline gaat winnen (dat was de groep wat ik me zo herinner?).
volgens mij waren dat gewoon de dekbed hoezen/overtrekken/slopen dingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Garman het volgende:
Was ik de enige die het washok gezien heeft?
Ik dacht dat daar een stapel legerkleding (groene) klaar zag liggen.
heb net even de Page van Talpa gecheckt en ik heb de indruk dat ze zometeen wakker gemaakt worden en dat de weekopdrascht al begint?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ik weet niet of Tijn feller is dan Sem, liefstequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat Sem net iets feller zal zijn, het is zijn liefje die gaat tenslotte![]()
Andersom, licht in mijn levenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Tijn feller is dan Sem, liefste![]()
Dat is een hele flauwe opmerking, want Micheline jankt namelijk al sinds ze in bb zit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk ook niet dat sem erg zal janken als mies eruit is. andersom daarentegen
Idd, of zoals Semih het beschouwt: ze is zijn bezit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat Sem net iets feller zal zijn, het is zijn liefje die gaat tenslotte![]()
ze slaapt al weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:55 schreef BorTheWolf het volgende:
hehehe mo werd wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |