Dat is ook waar. Maar dat gezwam waarom je iemand nomineert van sommige begint me ook de keel uit te hangen. Zeg dan face-2-face wat je echt van hem vind ipv een of andere bout reden op te geven als "ik heb het minst met je itt de andere"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook in de DBK een lulverhaal ophangen. Dat doen ze tenminste niet. Dat ze niet meteen al te confronterend willen zijn vind ik niet zo raar. En Tijn weet natuurlijk ook wel dat het echt niet alléén de joker is.
die halve leger broek bedoel je? dat doet hij wel vakerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef latevogel het volgende:
Ging Tijn nu zijn nest in met zijn trainingsbroek?
Mich voegt het minste toe dus de kans is groot dat die eruit gaat, al weet Tijn dat natuurlijk niet. Ik hoop echt dat ie hem in gaat zetten en dan een lekkere escalatie weer eens tussen Sem en Tijn waar zij niet tussen kan springenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ben ook niet degen die zegt dat het niet terecht is hoor dat tijn hem gebruikt,integendeel ik vind als andere van gedachtenmogen veranderen mag hij dat ook, ik weet alleen niet of het wijs is want dan heb je marcia semih micheline jeroen op de bank,wie zegt dat het ned publiek juist sem of mich eruit stemt als dat niet gebeurd zit tijn volgende week weer op de bank en dan ongewapend
ja maar als Marcia er bijv uitgaat dan stemmen de zusjes en Jeroen op Marlies en dan gaat die eruitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ben ook niet degen die zegt dat het niet terecht is hoor dat tijn hem gebruikt,integendeel ik vind als andere van gedachtenmogen veranderen mag hij dat ook, ik weet alleen niet of het wijs is want dan heb je marcia semih micheline jeroen op de bank,wie zegt dat het ned publiek juist sem of mich eruit stemt als dat niet gebeurd zit tijn volgende week weer op de bank en dan ongewapend
Tijn hoeft niet bang te zijn voor de bank, maar dat weet hij zelf natuurlijk helemaal niet. dit is wel zijn kans om dus 1 van zijn 2 stemmers eruit te krijgen. De kans is natuurlijk veel groter dat als er 2 van 1 koppeltje op de bank zitten dat er 1 van die 2 eruit gaat. Lijkt me niet als je sem en mies fan bent zoveel cash aan hun gaat uitgeven. ik denk dat ondanks dat Sem zijn gedrag minder sociaal is hij toch meer + stemmen gaat krijgen dan Mies.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
denk je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar als Marcia er bijv uitgaat dan stemmen de zusjes en Jeroen op Marlies en dan gaat die eruit![]()
Mich zei anders dat ze het helemaal gehad heeft met Tijn in de DBK, nu idd nog recht in zijn "janksmoel"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar dat gezwam waarom je iemand nomineert van sommige begint me ook de keel uit te hangen. Zeg dan face-2-face wat je echt van hem vind ipv een of andere bout reden op te geven als "ik heb het minst met je itt de andere". Of zeg helemaal niks
nee hij had een langebroek aan daarnetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die halve leger broek bedoel je? dat doet hij wel vaker
Hoe je het ook bekijkt er is toch niet dé oplossing, als hij 'm niet inzet en Sem en hij blijven erin wordt hij ook weer op de bank gezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dat doet die jenkerd natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mich zei anders dat ze het helemaal gehad heeft met Tijn in de DBK, nu idd nog recht in zijn "janksmoel"![]()
Nou we hebben gezien wat er dan gebeurd. t Enige wat die gasten doen is elkaar doodzwijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar dat doet die jenkerd natuurlijk niet
maar ben het wel met je eens dat tijn die joker in moet zetten waardoor je ruzie krijgt tussen hem en sem![]()
![]()
als mies er mss uitgaat niet dan is het oorlog hopelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou we hebben gezien wat er dan gebeurd. t Enige wat die gasten doen is elkaar doodzwijgen.
Gewoon wat drank dat huis in, moet jij eens kijken hoe Sem dan over Tijn denkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou we hebben gezien wat er dan gebeurd. t Enige wat die gasten doen is elkaar doodzwijgen.
Hetzelfde als Tijn over Sem?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon wat drank dat huis in, moet jij eens kijken hoe Sem dan over Tijn denkt.![]()
Als Tijn hem niet inzet dan gaat denk ik Marcia eruit. Zowel Tijn, Sem en Jeroen hebben hun eigen grote "fan club"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar als Marcia er bijv uitgaat dan stemmen de zusjes en Jeroen op Marlies en dan gaat die eruit![]()
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Garman het volgende:
Was ik de enige die het washok gezien heeft?
Ik dacht dat daar een stapel legerkleding (groene) klaar zag liggen.
heb net even de Page van Talpa gecheckt en ik heb de indruk dat ze zometeen wakker gemaakt worden en dat de weekopdrascht al begint?
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
ze zijn net die stroomactie bezig in het huis (koken op dat ding buiten),je hebt best kans dat ze geen verwarming vandaag hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
nee hij had een langebroek aan daarnet![]()
zo koud is het toch nog niet in het huis dacht ik zo![]()
Dat hadden ze toch kunnen verwachten dat Tijn Mies op de bank zou zetten ! Dus er valt voor Sem niks te Janken als Mies eruit zou gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar dat doet die jenkerd natuurlijk niet
maar ben het wel met je eens dat tijn die joker in moet zetten waardoor je ruzie krijgt tussen hem en sem![]()
![]()
Ik geleuf er niks van, BB laat ze gewoon lekker tot morgenmiddag slapen en dan krijgen we een 24-uurs opdracht die ze makkelijk kunnen halen maar waarschijnlijk verkloten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Garman het volgende:
heb net even de Page van Talpa gecheckt en ik heb de indruk dat ze zometeen wakker gemaakt worden en dat de weekopdrascht al begint?
Semquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Als Tijn hem niet inzet dan gaat denk ik Marcia eruit. Zowel Tijn, Sem en Jeroen hebben hun eigen grote "fan club"
Als Tijn hem wel gebruikt en Mies op de bank zet denk ik dat Marcia er wel inblijft. Omdat de "fan club" van het koppeltje Sem en Mies een keuze zullen gaan mioeten maken.
dat is mijn voorspelling.
Dat is inderdaad ook weer zo. Misschien hadden ze gehoopt dat hij Jeroen zou nomineren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch kunnen verwachten dat Tijn Mies op de bank zou zetten ! Dus er valt voor Sem niks te Janken als Mies eruit zou gaan.
Van mij mag het, ik zit er klaar voor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Garman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |