Haal die vinger eens uit je neus en doe het zelf, mijn capjes zijn een beetje kleinquote:
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
Haal die vinger eens uit je neus en doe het zelf, mijn capjes zijn een beetje klein![]()
Ik had er nog net een paar. Was met iets anders bezig en mijn koptelefoon lag nog op de bank dus ik wist niet wie het voor moest stellen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:17 schreef APK het volgende:
Ah, ik zie dat NorthernStar ook weer bezig is.
Hiermee zou het moeten lukken, je capt dan alleen het geselecteerde beeld en kunt hem ook onder een andere toets zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.
Maar kleintjes zijn ook goed hoor, vraag maar aan Etienne.![]()
Ok, maar zodra er anderen zijn met grotere dan is mijn kleintje exitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet cappen, heb een extended desktop (kijk de stream dus op een tv naast mijn monitor) en de boel crashed als ik op PrtScn klik.
Maar kleintjes zijn ook goed hoor, vraag maar aan Etienne.![]()
Ik zal het morgen even proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Hiermee zou het moeten lukken, je capt dan alleen het geselecteerde beeld en kunt hem ook onder een andere toets zetten.
http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
Plaats jij de caps in het streamverslagentopic?quote:
Juist ja, en daarom moest hij even iets anders verzinnen want de smoes die ze voor hem hadden bedacht dat hij moest nomineren ging nou niet meer helemaal opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:45 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een vermoeden dat de andere bewoners hem zijn gang laten gaan nadat Bridget tijdens de live uitzending de verkeerde knop indrukte en iedereen in het huis haar even kon horen.
Normaal worden de bewoners nooit in de DBK aangesproken door Bridget, tenzij ze een geheime opdracht krijgen tijdens de live uitzending.....
Denk jij dat ze die smoes gelovenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Juist ja, en daarom moest hij even iets anders verzinnen want de smoes die ze voor hem hadden bedacht dat hij moest nomineren ging nou niet meer helemaal op
Blundertje![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:49 schreef riri het volgende:
niemand heeft het gehoord wat er in de dagboekkamer gezegd is
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:53 schreef riri het volgende:
hij weet wel goed wat iemand precies bij elkaar draagt
Helaas moet ie er nog maar 2, maar is idd lachen ditquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
21-22-23-24....![]()
Ik vond de rookopdracht van Roel leuker, maar dit komt in de buurt.
Waaromquote:
Okequote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Leuk toch, drie keer dezelfde pose!![]()
Nu niet meer nee, doordat het fout ging en niet gelijk daarna de rest op lieten komen...quote:
Welke twee moet hij nog doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
Helaas moet ie er nog maar 2, maar is idd lachen dit![]()
Ze hadden dat stukje wel meegekregenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:49 schreef riri het volgende:
niemand heeft het gehoord wat er in de dagboekkamer gezegd is
Uhm, Semih en Jeroen, denk ik?quote:
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Helaas moet ie er nog maar 2, maar is idd lachen dit![]()
Ik vind dit niksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
21-22-23-24....![]()
Ik vond de rookopdracht van Roel leuker, maar dit komt in de buurt.
Volgens mij ook gister 3 en nu 2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?
Jij denkt, als ze TT's aanpassen ruimen ze deze rommel ook wel opquote:
Je weet het nooit hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij denkt, als ze TT's aanpassen ruimen ze deze rommel ook wel op![]()
Als hij er nu 3 heeft gedaan, wel jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dus![]()
Oh ja heb er net 1 gemist denk ikquote:
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijkquote:
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit niks![]()
Als ze nog nog een anti-verkleedpolitie op z'n dak hadden gestuurd ofzo, dan was het tenminste nog een beetje spannend
A, ok thanx, dus wel 5 danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef Vompie het volgende:
Hij moet de kleding van Semih, Jeroen en Marcia nog aan.
met zichzelf als 6de hij deed eerst micheline daarna zichzelf toen tijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dus![]()
Niet automatisch in ieder geval, want dan had ik hem in neonletters moeten hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijk![]()
Jezelf vreselijk inslijmen bij yvonne kan waarschijnlijk geen kwaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijk![]()
Wel met groen licht tegenwoordigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet automatisch in ieder geval, want dan had ik hem in neonletters moeten hebben![]()
![]()
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jezelf vreselijk inslijmen bij yvonne kan waarschijnlijk geen kwaad
Bij haar moet ie wel tot je oksel denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)![]()
Je kent het verhaal van korte armpjes veel jeukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij haar moet ie wel tot je oksel denk ik![]()
Ik denk dat je de bewoners teveel krediet geeft. Volgens mij hebben ze er geen acht op geslagen en anders zie ik ze niet zover doordenken dat ze hem zijn gang laten gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:45 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een vermoeden dat de andere bewoners hem zijn gang laten gaan nadat Bridget tijdens de live uitzending de verkeerde knop indrukte en iedereen in het huis haar even kon horen.
Normaal worden de bewoners nooit in de DBK aangesproken door Bridget, tenzij ze een geheime opdracht krijgen tijdens de live uitzending.....
Nee, vertelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van korte armpjes veel jeuk![]()
Volgens mij kreeg Gert 'broeder' gratis, ik heb er voor de rest geen idee van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)![]()
Ik kom niet verder als voor haar sterretjequote:
Ik zal een kijken wat een mailtje kan doen, lijkt me gewoon wel leuk omdat ik er alleen in de nacht ben en heel af en toe overdag voor dat ik naar mijn werk gaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Gert 'broeder' gratis, ik heb er voor de rest geen idee van.
goed zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Afgelopen !
Ik denk dat je wel wat crediet moet hebben, het kan zomaar zijn omdat je er veel in de nacht bent, dat ze je minder goed kennen en dat je het minder snel krijgtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal een kijken wat een mailtje kan doen, lijkt me gewoon wel leuk omdat ik er alleen in de nacht ben en heel af en toe overdag voor dat ik naar mijn werk ga![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
goed zokan ik ook naar mijn nest
![]()
Was jij er ook, of zat je weer mod te spelen bij talpaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
goed zokan ik ook naar mijn nest
![]()
dat laaste dus vooralquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij er ook, of zat je weer mod te spelen bij talpa
is mega druk daar en ik kick alleen op verzoekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die chat stelt ook niet veel voor he, dit jaar?
Of is het net zo druk als vorig jaar ??
Welke chat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die chat stelt ook niet veel voor he, dit jaar?
Of is het net zo druk als vorig jaar ??
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |