Wel met groen licht tegenwoordigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet automatisch in ieder geval, want dan had ik hem in neonletters moeten hebben![]()
![]()
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jezelf vreselijk inslijmen bij yvonne kan waarschijnlijk geen kwaad
Bij haar moet ie wel tot je oksel denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)![]()
Je kent het verhaal van korte armpjes veel jeukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij haar moet ie wel tot je oksel denk ik![]()
Ik denk dat je de bewoners teveel krediet geeft. Volgens mij hebben ze er geen acht op geslagen en anders zie ik ze niet zover doordenken dat ze hem zijn gang laten gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:45 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje een vermoeden dat de andere bewoners hem zijn gang laten gaan nadat Bridget tijdens de live uitzending de verkeerde knop indrukte en iedereen in het huis haar even kon horen.
Normaal worden de bewoners nooit in de DBK aangesproken door Bridget, tenzij ze een geheime opdracht krijgen tijdens de live uitzending.....
Nee, vertelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van korte armpjes veel jeuk![]()
Volgens mij kreeg Gert 'broeder' gratis, ik heb er voor de rest geen idee van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou laat maar dan, is niet mijn gedoe (is toch hetzelfde als een bruine elleboog halen?)![]()
Ik kom niet verder als voor haar sterretjequote:
Ik zal een kijken wat een mailtje kan doen, lijkt me gewoon wel leuk omdat ik er alleen in de nacht ben en heel af en toe overdag voor dat ik naar mijn werk gaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Gert 'broeder' gratis, ik heb er voor de rest geen idee van.
goed zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Afgelopen !
Ik denk dat je wel wat crediet moet hebben, het kan zomaar zijn omdat je er veel in de nacht bent, dat ze je minder goed kennen en dat je het minder snel krijgtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal een kijken wat een mailtje kan doen, lijkt me gewoon wel leuk omdat ik er alleen in de nacht ben en heel af en toe overdag voor dat ik naar mijn werk ga![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
goed zokan ik ook naar mijn nest
![]()
Was jij er ook, of zat je weer mod te spelen bij talpaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
goed zokan ik ook naar mijn nest
![]()
dat laaste dus vooralquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij er ook, of zat je weer mod te spelen bij talpa
is mega druk daar en ik kick alleen op verzoekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die chat stelt ook niet veel voor he, dit jaar?
Of is het net zo druk als vorig jaar ??
Welke chat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Die chat stelt ook niet veel voor he, dit jaar?
Of is het net zo druk als vorig jaar ??
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |