Ze hadden dat stukje wel meegekregenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:49 schreef riri het volgende:
niemand heeft het gehoord wat er in de dagboekkamer gezegd is
Uhm, Semih en Jeroen, denk ik?quote:
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Helaas moet ie er nog maar 2, maar is idd lachen dit![]()
Ik vind dit niksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:57 schreef APK het volgende:
21-22-23-24....![]()
Ik vond de rookopdracht van Roel leuker, maar dit komt in de buurt.
Volgens mij ook gister 3 en nu 2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat hij pas bij 5 was nu ?
Jij denkt, als ze TT's aanpassen ruimen ze deze rommel ook wel opquote:
Je weet het nooit hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij denkt, als ze TT's aanpassen ruimen ze deze rommel ook wel op![]()
Als hij er nu 3 heeft gedaan, wel jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dus![]()
Oh ja heb er net 1 gemist denk ikquote:
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijkquote:
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:04 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit niks![]()
Als ze nog nog een anti-verkleedpolitie op z'n dak hadden gestuurd ofzo, dan was het tenminste nog een beetje spannend
A, ok thanx, dus wel 5 danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef Vompie het volgende:
Hij moet de kleding van Semih, Jeroen en Marcia nog aan.
met zichzelf als 6de hij deed eerst micheline daarna zichzelf toen tijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, hij gaf aan bij de 6e te zijn, nog 2 dus![]()
Niet automatisch in ieder geval, want dan had ik hem in neonletters moeten hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijk![]()
Jezelf vreselijk inslijmen bij yvonne kan waarschijnlijk geen kwaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is waar, weet jij hoe je (nachtploeg) bij je naam krijgt, vreselijk offtopic natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |