Nigel drukt eerder te zwaar op de begroting.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Mehdi drukt te zwaar op de begroting en voetbalt al heel lang bij HSV. Tijd voor iets nieuws voor hem en de club.
Maar ja, die hele competitie sloeg nergens op, 1 wedstrijd verliezen en je was degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Devano het volgende:
Wat een prestatie van Stevens. Laatste staan en gewoon nog als 7e eindigen en Europees halen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef Kadoc het volgende:
Met dit zooitje kom je nergens in de UEFA Cup.
Dat valt wel mee, er is voldoende kwaliteit in het elftal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef Kadoc het volgende:
Met dit zooitje kom je nergens in de UEFA Cup.
Vdv die blijft voor Intertotoquote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef RayMania het volgende:
Vorig seizoen haalde Hamburg ook UEFA Cup via Intertoto, door onder andere Valencia te verslaan. Dus wie weet. Misschien dat Van der Vaart hierdoor blijft.
Nee, voor mogelijke UEFA Cupquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vdv die blijft voor Intertoto.
Serieus??quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nigel drukt eerder te zwaar op de begroting.
Best betaalde speler in Hamburg ...
Bayern krijgt er ws 25 mln bij voor Hargreaves, dan kan VdV mooi Uefa-cupvoetbal spelenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vdv die blijft voor Intertoto.
Niet om in de UEFA-cup een rol te spelen nu, maar er komen nog wel spelers bij. Huub heeft het uitstekend gedaan, hij leek bevrijd in Hamburg en had ook geen dag langer bij Roda moeten zitten.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is voldoende kwaliteit in het elftal.
In de favoriete basisopstellingen van de HSV-supporters komen alle vier de Nederlanders voor. Kan een leuk seizoen worden voor HSV.quote:Goed debuut Castelen bij winnend HSV
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 1 augustus om 22:57
Romeo Castelen heeft tijdens zijn debuut voor HSV direct zijn visitekaartje afgegeven. In het oefenduel met Juventus kreeg de oud-Feyenoorder een basisplaats en werd hij halverwege de tweede helft onder groot applaus van het veld gehaald.
De Italiaanse grootmacht kreeg de tweede nederlaag binnen drie dagen te verwerken. Afgelopen zondag was Newcastle United met 2-0 te sterk en nu scoorde de 18-jarige stagiair Maxim Choupo-Moting de enige treffer van de wedstrijd.
De Bundesliga gaat over tien dagen van start. De ploeg van Huub Stevens, die vorig jaar uiteindelijk als zevende eindigde, start met een uitwedstrijd bij Hannover 96.
Dacht ik ook. Maar ik keek even op hun forum en daar zijn ze toch zeer positief over hem. Nigel de Jong topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat De Jong niet echt heel geliefd is daar, ook omdat hij grootverdiener is.
quote:Bilic heeft aanbieding Hamburger SV op zak
17 maart 2008
Niet Fred Rutten, maar Slaven Bilic lijkt de belangrijkste kandidaat om Huub Stevens op te volgen als trainer van Hamburger SV. De huidige bondscoach van Kroatië heeft zelfs al een aanbieding van de Duitse club op zak, zegt hij in de Kroatische krant Jutarnji List. "Ik vind het een eer dat ze bij mij uitgekomen zijn", zegt hij.
"De clubleiding van Hamburger SV heeft me duidelijk gemaakt, dat ze mij als trainer willen hebben", zegt Bilic, die afgelopen weekend op de tribune zat tijdens de wedstrijd tussen Hamburger SV en Borussia Dortmund. "Over details hebben we het nog niet gehad, dus verder wil ik hier niet te veel op ingaan. Ik wil de media niet gebruiken als communicatiemiddel richting mijn huidige werkgever."
Bilic is sinds 2006 bondscoach van Kroatië. Hij maakte de afgelopen jaren indruk door zijn team, ten koste van onder meer Engeland, naar het EK te loodsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |