Ja, je houd er idd een strafblad aan overquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef bersenka het volgende:
[..]
is dat zo? dat zou wel heel verrot zijn
weten meer mensen dit?
Dit had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef bersenka het volgende:
[..]
is dat zo? dat zou wel heel verrot zijn
weten meer mensen dit?
ow ja?...eikel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Een maat van mij is een keer opgepakt omdat hij iemand op internet beledigde, ze weten zo wie je bent hoor.
Ok, maar dan ietsje scherper en wat vaker. En die persoon deed aangifte, dat zal ik jou niet aan doenquote:
iets scherpere eikelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, maar dan ietsje scherper en wat vaker. En die persoon deed aangifte, dat zal ik jou niet aan doen![]()
Nu wordt het een beetje gay...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:26 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
iets scherpere eikel
...zoiets?
je bent gepwnd geef maar toequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben je.
Het brein van een pinda, sorry voor de pinda's, en dan al praatjes maken. Kan net alleen plassen en wil met alarmpistooltjes gaan spelen.
Ik hoop dat je snel gepakt wordt achterlijke randdebiel.
Die duitser 2 jaar terug in Amsterdam schoot op de politie.. Was een suicide by cop iirc.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Heel slim om dat op internet te zetten ja, vooral gezien er zelfs politie agenten in dit topic reageren.
Strafblad -> Voor de rest van je leven ellende
Politie betrapt je met een replica -> Stevige kans dat ze je omver knallen, ze kunnen het risico dat het een nepwapen is niet nemen (denk aan de Duitser 2 jaar terug in Amsterdam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |