abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42948239
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Rayman 1 was wel een hele coole game met prachtige artwork/graphics voor die tijd. De 3d versies hebben mij nooit kunnen boeien, en de vraag as niet aan mij gesteld. Maar toch
Naja, wat een beetje jammer is bij Rayman, is dat ze bij elk nieuwe deel een nieuwe stijl nemen, zo spreken de game elke keer een andere groep gamers aan.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42950278
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

OK, daar ga ik:

Rayman 1: Fantastische game, heeft mij destijds fanboy gemaakt. Het is een geweldige platformer, met vedel afwisseling in de werelden. Ook de moves van Rayman vind ik erg tof. Gewoon het gooien met je vuist, het hangen aan ringen, en vliegen met je helicopter Als ik het spel nu speel, ben ik helaas minder enthousiast, maar als kind zijnde heb ik me er erg mee vermaakt.

Rayman 2: Vond ik ook echt geweldig! Zo leuk dat ik het nu nog steeds met veel plezier speel. Het sfeertje, de afwisseling in gameplay, en uiteraard de leuke storyline en characters. Ik vind dit nog steeds een topgame! Laatst heb ik de DS versie helemaal uitgespeeld, en ook weer dik genoten(ondanks de brakke besturingen! En ook het vechten vind ik erg leuk uitgewerkt in deze platformer.

Rayman 3: Ja, dit spel kwam uit tijdens het hoogtepunt van mijn Rayman-fanboy-isme, heb ik destijds erg overgewaardeerd, maar ik heb me er zeker mee vermaakt, alleen vond ik het niet "echt een Rayman game" omdat ik het stijltje en de sfeer uit deel twee mistte. Één van de minderen uit de serie dus.

Rayman 4: Goh, wat heb ik naar dit spel toegeleeft zeg! Eindelijk die toffe platformer waar ik op heb zitten wachten! En nog op de Wii ook! De besturing sprak me in mei dit jaar erg aan! En eindelijk zou die langverwachte platformer, met medewerking van Ancel uitkomen. Maarja, echte gameplay beelden ontbraken. Naja, en toen kwamen die konijnen, erg tof enzo, maar daar ging mijn platformer, waar ik drie jaar op heb zitten wachten. Ingeruilt voor minigames. Maar gelukkig ziet dit er erg leuk uit, en zie ik dit spel niet meer als Rayman 4, maar als Rayman Raving Rabbids. Om eventuele teleurstellinjgen te voorkomen. Maar het word toch wel een leuk spel, alhoewel ik liever een platformer had gehad
Dat is een gefundeerd fanboystatement!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel over de game kan zeggen omdat ik m (deel 1) niet volledig gespeeld heb. Kwam ook omdat ik toen zelf geen PS had en m ergens anders moest spelen. Kan me nog goed herinneren dat je van die kooitjes had en dat er van die kleine mannetjes uitliepen.

Ik denk dat het komt het omdat ik een Mariofan ben (of iig was voordat Sunshine kwam), elke platformer vergelijk ik met die game en ik houd vooral van fast paced actie enzo wat niet een basiselement is van Rayman. Raving Rabbits zou wellicht wel een koopspel kunnen zijn maar ik moet t eerst nog even zien.
pi_42950338
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Rayman 1 was wel een hele coole game met prachtige artwork/graphics voor die tijd. De 3d versies hebben mij nooit kunnen boeien, en de vraag as niet aan mij gesteld. Maar toch
3D vind ik ook niet Gods gift to mankind voor platformers, alleen Mario64 vond ik echt goed maar die had voor mijn part ook wel 2D mogen zijn. Mortal Kombat heeft hetzelfde probleem, die vond ik in 2D ook veel strakker met die fotoachtige poppetjes.
pi_42950375
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:00 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat is een gefundeerd fanboystatement!
Naja, het is de platformgame waar ik mee begonnen ben. Ik vind het gewoon tof, het is niet zo dat ik het met tegenzin leuk vind
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel over de game kan zeggen omdat ik m (deel 1) niet volledig gespeeld heb. Kwam ook omdat ik toen zelf geen PS had en m ergens anders moest spelen. Kan me nog goed herinneren dat je van die kooitjes had en dat er van die kleine mannetjes uitliepen.
Zelfs dat zit nog in alle Rayman delen, zelfs Rayman Raving Rabbids
quote:
Ik denk dat het komt het omdat ik een Mariofan ben (of iig was voordat Sunshine kwam), elke platformer vergelijk ik met die game en ik houd vooral van fast paced actie enzo wat niet een basiselement is van Rayman. Raving Rabbits zou wellicht wel een koopspel kunnen zijn maar ik moet t eerst nog even zien.
Mario vind ik ook tof hoor Maar het is geen A-B platformer zoals Rayman, en dat spreekt me meer aan
pi_42950411
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

3D vind ik ook niet Gods gift to mankind voor platformers, alleen Mario64 vond ik echt goed maar die had voor mijn part ook wel 2D mogen zijn. Mortal Kombat heeft hetzelfde probleem, die vond ik in 2D ook veel strakker met die fotoachtige poppetjes.
Mario is gewoon een totaal andere game in het 3D
pi_42950894
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Mario is gewoon een totaal andere game in het 3D
Ja, de nadruk werd een beetje verschuift van springen naar meer actiegerelateerde opstakels. Eigenlijk is het ook niet meer dan logisch, Mario is ooit begonnen als 2D platformer waar het simpele concept toen noodzakelijk was omdat de hardware niet toereikend was. Het is een godswonder dat Mario nog steeds zo populair en kwalitatief goed is. Mario in 3D zetten is eigenlijk raar, zouden ze in 1980 3D graphics hebben gehad dan zou Mario waarschijnlijk niet eens ontwikkeld zijn (een loodgieter die met schildpadden stoeit ). Zelda on the other hand lijkt gemaakt voor 3D.
pi_42972787
Red Steel Multyplayer
Nog steed dat overdreven gedrag
http://c.streamingmovies.(...)multi_wmvlowwide.wmv
2 0wn 0r n0t 2 0wn
pi_42973575
Waar kan ik beter pre-orderen, bij een kleine gamestore of een mediamarkt?
Tri State. Tri State. !
pi_42973644
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef _Supreme het volgende:
Waar kan ik beter pre-orderen, bij een kleine gamestore of een mediamarkt?
Je moet pre orderen waar je wilt. Bij een gameshop heb je service en bij een media markt weet ik niet wat je hebt. Dus kies. Of pre order gewoon niet.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:11:40 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42973669
Metal Slug Anthology info

Klinkt goed al zijn sommige besturingen wat gek volgens mij

@ Supreme, de kleine gamestore. Speciaalzaken > grote electroboeren. Je moet alleen wel ff vragen hoeveel orders die gameshop al heeft. Bij meer dan 20 zou ik ergens anders heengaan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42977820

pi_42977869
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug Anthology info

Klinkt goed al zijn sommige besturingen wat gek volgens mij
www.gamespot.com/onthespot/index.html

Zie je een medewerker die alle controls laat zien. Ik vind de meeste besturingen vrij nutteloos moet ik zeggen.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:24:10 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42977876
Wow

Die hoesjes zien er gewoon goed uit, zelfs de reviewcopys gelukkig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:29:50 #214
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42977972
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42978007
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow

Die hoesjes zien er gewoon goed uit, zelfs de reviewcopys gelukkig
Ze moeten de hoesjes ook zo doen, met het logo van het spel op de zijkant, niet die saaie DS hoesjes
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:35:51 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42978086
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:23 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

www.gamespot.com/onthespot/index.html

Zie je een medewerker die alle controls laat zien. Ik vind de meeste besturingen vrij nutteloos moet ik zeggen.
Goeie link, thnx. Ik denk dat ik maar gewoon de Cube controller ga gebruiken
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:00:14 #218
58560 Oksel
Gezellig.
pi_42978618
En de mensen die zeggen dat Pre-orderen niet nodig is: Het is wél nodig. Bij de meeste shops zijn er al 50+ Wii's ge-pre-orderd. Ik geloof niet dat er per winkel meer binnenkomen, en zul je bij veel winkels gewoon pech hebben..

Je zult een winkel moeten zoeken die niet aan pre-orderen doet (anyone?), en daar vroeg moeten zijn.. dan kun je er 1 scoren. Bij winkels die wel pre-orders hebben aangenomen zijn er meer ge-preorderd dan dat er zullen binnenkomen!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:04:12 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_42978706
Ik sta gewoon vroeg bij de V&D op de stoep. Of anders een ander warenhuis wat niets met games heeft. Die doen nooit aan pre-orders.

Als ik trouwens uberhaupt geld heb om hem bij de launch te kopen, want door m'n recente verhuizing ben ik zo goed als blut . (maar ik woon wel weer aan de gracht in Utrecht, dat dan weer wel)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42978731
idd, het is zeker nodig Naja, een winkel als mediamarkt heeft ze zoiezo ook wel
pi_42978762
Komt wel goed.
Houd van een lijntje.
pi_42978764
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef speknek het volgende:
Ik sta gewoon vroeg bij de V&D op de stoep. Of anders een ander warenhuis wat niets met games heeft. Die doen nooit aan pre-orders.

Als ik trouwens uberhaupt geld heb om hem bij de launch te kopen, want door m'n recente verhuizing ben ik zo goed als blut . (maar ik woon wel weer aan de gracht in Utrecht, dat dan weer wel)
www.lenen.nl
pi_42979818
BTW, Edge heeft Zelda 6 uur mogen spelen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ze hadden het idee dat ze nog bijna niets van het spel gezien hadden
pi_42980625
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:46 schreef kipknots het volgende:
BTW, Edge heeft Zelda 6 uur mogen spelen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ze hadden het idee dat ze nog bijna niets van het spel gezien hadden
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')