Ben je niet al te laat om te preorderen? Volgens mij is het sowieso niet nodig dat preorderen, gewoon vroeg naar de winkel gaan dan zijn er altijd nog wel wat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:47 schreef kula het volgende:
Stel nou he.. je woont in Maastricht, kun je de Wii dan beter bij Dixons of Bart Smit pre-orderen?
Want replay is in Weert, dan moet ik op 8 december helemaal daarheen
Kan ook online bij play.com maar dat zit in de UK, nog langer wachten. Dus ik weet het even niet.
Help?!
lol.
Fijn dat je mijn punt even bevestigtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?![]()
Altijd dezelfde basher![]()
[..]
Ach, ik zeg ' Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf.'
Waar staat dat ik puur doel op gerechtelijke stappen?
[..]
Nee, dat is idd niet mijn conclussie, maar je zegt het wel precies zoals ik het zei, waarschijnlijk komen er geen stappen maar reken maar dat Nintendo naar alle kleine mazen in de wet zal kijken als dit ding van de grond komt. En als dat niet lukt... zie stukje. Sowieso boeit dit stukje me niet zo, ik vind het alleen vervelend dat ik verkeerd uitgelegd wordt de hele tijd door jou.
Oh shiiiitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:36 schreef Xrenity het volgende:
Nou jongens!
Twee dagen minder wachten!
[afbeelding]
Zuiderpark zit volquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:38 schreef s0ul het volgende:
Bij www.dimensionplus.nl
je kan het ook bij www.zuiderpark-computers.nl proberen
Toffe box. En stiekem ook wel een must-have, uit het rijtje van Chibi Roboquote:
Goed dat je dat net als ik weet, jammer dat je dan niet ziet dat ik daarom ook uitlegde dat je niet alleen moest denken aan juridische stappen want beste KEA, 'stappen ondernemen' omvat echt niet alleen juridische stappen als dat niet uit de context blijkt. Ik hoop dat wanneer je onder een baas werkt en hij bijv. stappen wil ondernemen tegen de teruglopende omzet je niet meteen het Wetboek erbij paktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nu zijn stappen opeens geen gerechtelijke stappen meer terwijl ''stappen'' toch echt word beschouwd als gerechtelijke stappen in het algemeen.
Dat zei ik ook al, volgens mij is het geen enkel probleem om er 1 gewoon in de winkel te kopen als je dr maar snel bij bent. Gewoon om 9 uur in de winkel staan en je zit goed volgens mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef disjfa het volgende:
En hier gilt iedereen over pre orders. HET IS GEEN PS3 OF 360 IN ZIJN BEGIN PERIODE HOOR. Er zijn er zat. Iedereen die een witte wii wilt of gewoon een wii moet hebben hoeft hem alleen maar af te halen. Normale mensen weten niet eens wat pre orderen is.
Zal wel hetzelfde zijn als met bijvoorbeeld Electroplankton: In Amerika werd die enkel door de online winkel van Nintendo zelf verkocht en in Europa gewoon via de winkels wegens het ontbreken van een eigen online winkel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Weet iemand hier of je de componentkabel in Europa ook via internet kan bestellen? En of het mogelijk is om in Amerika al vantevoren via de US site m te bestellen? Ik snap werkelijk niet waarom ze het via internet alleen verkopen![]()
Wow, dat zou echt geweldig zijn. Helaas zit je dan weer met de vraag of het ook daadwerkelijk zo zal gaan en de kans dat je dus een Wii hebt zonder component.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als met bijvoorbeeld Electroplankton: In Amerika werd die enkel door de online winkel van Nintendo zelf verkocht en in Europa gewoon via de winkels wegens het ontbreken van een eigen online winkel.
Ik verwacht die componentkabel dus gewoon in de winkels.
Denk dat die kans groot is hoor, want toen de Cube gelanceerd werd had je ook 10 keer zoveel accesoires in de winkel liggen dan dat er nu ligt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wow, dat zou echt geweldig zijn. Helaas zit je dan weer met de vraag of het ook daadwerkelijk zo zal gaan en de kans dat je dus een Wii hebt zonder component.
Kun je me uitleggen wat je nou precies zo geweldig vindt aan Rayman? Ik heb Rayman op de PS gespeeld en het is gewoon een ok spel met in die tijd aparte graphics.quote:
OK, daar ga ik:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:35 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat je nou precies zo geweldig vindt aan Rayman? Ik heb Rayman op de PS gespeeld en het is gewoon een ok spel met in die tijd aparte graphics.
Rayman 1 was wel een hele coole game met prachtige artwork/graphics voor die tijd. De 3d versies hebben mij nooit kunnen boeien, en de vraag as niet aan mij gesteld. Maar tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:35 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat je nou precies zo geweldig vindt aan Rayman? Ik heb Rayman op de PS gespeeld en het is gewoon een ok spel met in die tijd aparte graphics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |